La iniciativa busca promover la mejora ambiental, económica y social de los municipios con menos de cincuenta mil habitantes
28 nov 2023 . Actualizado a las 05:00 h.Tomiño acogió el pasado fin de semana el acto de entrega de los galardones del certamen «Vilas en Flor», en el que las localidades de Vilagarcía y Cambados resultaron galardonadas. La iniciativa está promovida por la fundación Juana de Vega, la asociación de viveiristas del Noroeste (Asvinor) y la asociación gallega de empresas de jardinería (Agaexar), con la intención de buscar la mejora ambiental, económica y social de los concellos de menos de 50.000 habitantes.
Vilagarcía recibió tres flores de honor (de un máximo de cinco), una más que el año pasado, idéntico galardón al que recibió Cambados, que repitió calificación con respecto al 2022. Lino Mouriño, concejal de Servizos, y Dolores Barreiro, encargada de Xardíns, representaron a la ciudad vilagarciana, mientras que la representación cambadesa corrió a cargo de José Ramón Costa, concejal de Medio Ambiente, la técnica del departamento Nuria Vázquez y la técnica de Turismo, Marien Padín.
«As tres Flores de Honra outorgadas a Vilagarcía avalan o traballo que se vén realizando nos últimos anos a través de diversas iniciativas que poñen en valor a cidade e que a converten nun lugar máis atractivo e agradable para vivir. Valóranse tanto as intervencións de xardinería e arte floral, así como as actuacións de humanización, mellora de zonas de esparexemento, creación de sendas, miradoiros ou rutas naturais», afirma el Concello.
La valoración cambadesa llega por parte del alcalde Samuel Lago: «É unha gran satisfacción revalidar estas tres Flores de Honra do certame Vilas en Flor coas que damos un paso mais na mellora dos nosos espazos verdes urbanos e naturais a través dunha xestión sostible, fomentando, ao tempo a educación e concienciación ambiental da cidadanía».