La piscina de Vilagarcía retomará la «seminormalidad» en marzo

VILAGARCÍA DE AROUSA

Recuperará los horarios y servicios, pero aún no los vestuarios
21 feb 2024 . Actualizado a las 05:00 h.La seminormalidad, ese concepto pandémico que durante tantos meses nos acompañó, vale perfectamente para resumir cómo será la actividad de la piscina municipal de Vilagarcía a partir del día 1 de marzo. Porque la instalación retomará los horarios y servicios habituales que tenía antes de que comenzaran las obras de reforma con la excepción de los vestuarios. El motivo, según apunta el Concello, es que se han detectado durante las obras necesidades no previstas en el proyecto y que es proceso corregir para que la reforma se complete de forma satisfactoria. En compensación por esta incidencia, la concesionaria aplicará un un 50% de descuentos en todas las cuotas.
«A partir do 1 de marzo a piscina volverá a abrir as súas portas de luns a venres de forma ininterrompida dende as 7 da mañá ata as 23.30 horas. Os sábados funcionará de 8 a 21 horas e os domingos de 10 a 13.30 horas. Desde ese día xa non será preciso facer reserva para acceder ás instalacións. Unicamente será preciso anotarse previamente a través da aplicación para a realización das actividades dirixidas», explica el Concello.
Los vestuarios no estarán habilitados, pero lo usuarios podrán disponer de los servicios provisionales que han sido habilitados durante las obras de mejora. El funcionamiento será similar al que se viene realizando durante las obras: la zona de aguas dispondrá de cambiadores, duchas y taquillas y los usuarios de la sala de fitness y de la zona de actividades dispondrán de taquillas y de una zona para cambiarse el calzado.
«A actividade da piscina municipal continuará desenvolvéndose deste xeito ata que finalicen as obras, cuxo prazo de execución se ampliou ata o 18 de abril co obxecto de poder solucionar as deficiencias detectadas no transcurso da reforma. Para elo xa se aprobou un modificado do proxecto inicial que, cun orzamento de 104.000 euros, permitirá incluír o arranxo da cuberta para evitar filtracións, renovar os condutos de climatización e mellorar o grupo de presión», explica Ravella.