La planta de envases ligeros de Sogama, certificada por sus medidas en eficiencia y seguridad
CARBALLO
La instalación ha sido certificada por AENOR en el marco de la aplicación de la norma LEAN
27 sep 2024 . Actualizado a las 13:22 h.La planta de clasificación de envases ligeros de Sogama, en donde se reciben y procesan los envases de plástico, latas y briks depositados en el contenedor amarillo, ha sido certificada por AENOR en el marco de la aplicación de la norma LEAN.
Esta acreditación, explican desde la sociedad medioambiental «dá fe dos logros alcanzados na instalación logo da implantación e mantemento de cinco ferramentas claves: a denominada Metodoloxía 6S, indicadores de seguimento, Kaizen, matriz de polivalencia e control de seguimento», apuntan.
Con esta dinámica de trabajo, añaden desde Sogama, la planta «optimizou os seus procesos, gañando en eficiencia, orde e limpeza, así como nun maior control operativo, aforro de tempos e mellora nas condicións de seguridade e saúde dos empregados», repercutiendo positivamente, asimismo, «na propia rendibilidade e contorna laboral». Apunta la entidad pública que la certificación de AENOR es el primer paso de cara a la plena instauración del sistema de producción «Lean Green», diseñado «para optimizar a eficiencia operacional e garantir a sostibilidade do modelo Lean no tempo».
También aseguran que la implicación y colaboración de la gestora de la planta, la firma PreZero, permitió configurar «un espazo de traballo máis atractivo, produtivo e seguro, que viu reducida a presenza de obstáculos, ferramentas e subministracións innecesarias, así como de todo aquilo que puidese ser considerado como desperdicio, tanto en termos materiais como de tempo». De esta manera, concluyen, «ademais de propiciar un menor consumo de recursos, tamén se minimizou a xeración de residuos, en plena consonancia cos principios da economía circular».