Regístrate gratis y recibe en tu correo las principales noticias del día

El alcalde de Coristanco cobrará 47.700 euros brutos anuales

Antonio Longueira Vidal
Toni Longueira CARBALLO / LA VOZ

CORISTANCO

BASILIO BELLO

Juan García Pose propondrá a la corporación, que se reunirá este lunes, tres dedicaciones exclusivas. El regidor percibirá 47.700 euros brutos anuales; Enrique Tasende, 36.000, y Clarisa Couto, 32.000. El PSOE, por su parte, ha criticado la medida.

24 jun 2023 . Actualizado a las 16:36 h.

El alcalde de Coristanco, Juan García Pose, propondrá a la corporación, que se reunirá en la mañana de este lunes, tres dedicaciones exclusivas. El regidor percibirá 47.700 euros brutos anuales; Enrique Tasende, 36.000; y Clarisa Couto, 32.000.

José Manuel Pérez Abelenda, portavoz del PSOE, criticó la medida: «O goberno pretende subir o soldo do alcalde nun 67,37 por cento, e, en xeral, aumentar en case un 90 por cento o gasto en salarios con respecto ao mandato anterior». Se trata «dun gasto innecesario». Y añadió: «Non dicimos que non cobren, porque todos os que traballan teñen que cobrar, pero isto é incrible». Según Pérez Abelenda, «o PP incrementará gastos que non son para os veciños. Entre as tres dedicacións exclusivas propostas, gastarase uns 145.700 euros anuais, mentres que catro anos anteriores foron 76.962 euros ao ano, cun aumento de case un 90 por cento».

De forma paralela, el PSOE critica «a contratación de persoal de confianza». Y argumentó: «O alcalde nunca tivo asesor pero agora vai contratalo por 30.000 euros anuais. Vemos como o PP pasa o rodillo por Coristanco».

Una versión con la que no está de acuerdo el regidor: «O do asesor non é algo inmediato, senón condicionado a que haxa unha partida orzamentaria no futuro». Y en cuanto a las retribuciones, Juan García dijo que tanto su sueldo como los de sus dos compañeros están por debajo de lo que marca la normativa para concellos de tamaño poblacional similar al de Coristanco y de lo que perciben otros ediles en concellos limítrofes, «incluso por debaixo das retribucións percibidas en anteriores gobernos de Coristanco, nos que precisamente tamén estaba o PSOE».