Pérez Añón ya no es alcalde de Laxe: «As conexións que xorden ao fronte do Concello non facilitan dar este paso»
LAXE
En el Concello se celebró ayer el pleno extraordinario en el que la renuncia del regidor era el único punto del día.
28 feb 2024 . Actualizado a las 05:00 h.En el Concello de Laxe se celebró ayer el pleno extraordinario en el que la renuncia del regidor José Luis Pérez Añón era el único punto del día. Francisco Charlín será su sucesor y fue el encargado de leer una carta escrita por Pérez Añón. En el escrito, el ya exalcalde confirmó que se aparta de la política «por motivos específicos de saúde persoal e consello médico». Hace un par de años, el regidor por el Partido Popular desde el 13 de junio del 2019, sufrió un grave infarto de miocardio, que le obligó a permanecer de baja tres meses.
«Admito que as conexións persoais que xorden ao estar ao fronte deste Concello son dun valor tan incalculable que non facilitan dar este paso. Pero é o resultado dunha reflexión moi profunda que me levou a estar convencido de que é o mellor para o meu benestar persoal e para o do Concello de Laxe», explicó José Luis, que se jubiló de la sanidad el pasado año, pero salió reelegido, con mayoría absoluta en mayo del 2023. Por ese mayoritario apoyo, también quiso agradecer la confianza que los vecinos depositaron en él. «Tamén teño que recoñecer o apoio que recibín á hora das campañas por parte de moitas persoas e, por suposto, ao equipo de goberno e de traballo».
Por último, y antes de resaltar su renuncia irrevocable al cargo de alcalde, hizo especial mención a los «traballadores e traballadoras municipais, non só pola súa ética profesional, senón tamén pola súa capacidade de adaptación e de traballo en equipo», concluyó en su comunicado.
En el pleno, además de José Luis Pérez Añón, faltaba el concejal del PSOE y otro del BNG