Manuel Antelo, exalcalde de Vimianzo, dimite de concejal

Santiago Garrido Rial
s. g. rial CARBALLO / LA VOZ

VIMIANZO

BASILIO BELLO

Entró en la corporación en 1999, y fue regidor en dos ocasiones. Seguirá en la vida política, pero ya de otro modo

04 jun 2021 . Actualizado a las 19:23 h.

Manuel Antelo se va. El exalcalde de Vimianzo, primero en el 2011, en minoría, y después en el 2015, en mayoría (aunque reducida al final del mandato), y actual portavoz de Adiante Vimianzo, deja la corporación.

Histórico del BNG (y en sus tiempos universitarios de Matemáticas en los CAF de la USC), sin abandonar nunca el nacionalismo pese a su incorporación a Adiante Vimianzo, entró en la corporación en 1999, junto a Moncho Gándara, cuando era profesor en el instituto Agra de Raíces de Cee, al que regresó tras perder la alcaldía hace dos años. Hoy presentó su escrito de renuncia en el Concello, toda una declaración de motivos para explicar su abandono: «A vida é unha sucesión de ciclos, que se abren e pechan, nas distintas esferas que configuran as actividades das persoas. E os cargos institucionais non teñen que ser vitalicios, e a política non é unha profesión, senón un servizo á cidadanía. Cómpre promover a renovación de persoas que lle dean continuidade e novos impulsos aos proxectos políticos, tamén no ámbito institucional», declara.

Su etapa en la política activa y diaria termina, pero no en el ámbito del trabajo social. Asegura que está en su ánimo seguir participando en la vida política al servicio de los vimianceses, pero ya desde otras posiciones, «traballando para que o proxecto que representamos siga mellorando no seu contido e nos apoios sociais e electorais, para volver a acadar a confianza que permita que o nacionalismo retorne a gobernar o Concello».

Antelo, nacido en Urroa en 1965, casado y con un hijo, se va, dice, y lo hace con «orgullo e gratitude aos compañeiros e compañeiras, veciños e veciñas pola oportunidade de representalos politicamente nas institucións municipais durante estes anos como concelleiro e alcalde, no seu momento». Y termina en su escrito enviado a la alcaldesa y sucesora: «Levando sempre presente a Vimianzo e a Galicia na cabeza e no corazón, presento a dimisión como concelleiro da corporación».

Más allá de esa carta ante Mónica Rodríguez, su grupo político envió un comunicado con más valoraciones. «Traballamos honesta e honradamente a favor da veciñanza de Vimianzo, transformando positivamente o noso Concello en moitas facetas, e converténdoo nun referente en moitas cousas», explica. Antelo considera que hay que relanzar el proyecto político para volver a gobernar Vimianzo con nuevas personas al frente y con ánimo de renovación política. «O meu papel está agora en apoiar esta renovación achegando a miña experiencia e coñecemento noutros ámbitos da política. A miña achega política, agora mesmo, ten máis forza dende fóra que dende dentro do Concello», explica.

Deja claro que «con esta decisión o importante é o interese común e público, fronte ao particular», por entender la alcaldía al servicio de los ciudadanos de Vimianzo y del interés público. Los compañeros de Adiante Vimianzo también agradecen su «traballo e compromiso demostrado ao longo de todos os anos na primeira liña da política municipal».