Fraga se declara «supergalego» al recibir el Premio Otero Pedrayo

María Conde PONTEVEDRA/LA VOZ.

A CORUÑA

05 nov 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

Fue, como subrayó el presidente de la Diputación pontevedresa, Rafael Louzán, un «anticipado regalo» de cumpleaños. Manuel Fraga recibió ayer el Premio Otero Pedrayo, otorgado por su «amor y dedicación a Galicia», a 19 días de su 88.º aniversario.

El ex presidente de la Xunta, que declaró sentirse «abrumado» por el homenaje que recibió en Pontevedra, quiso incidir en uno de los motivos por los que el jurado decidió otorgarle el galardón, su política «galeguista» cuando estuvo al frente del Ejecutivo gallego. «Se dixo que a xente se sorprendeu de que eu fixen unha política moi galega -afirmó en una comparecencia previa ante los medios-. Era imposible que non fose así. Porque son moi galego polos catro costados. Mellor dito, excepto pola parte vascofrancesa da miña nai. Pero en todo o demais son supergalego». «Son un galeguista cumprido», enfatizó.

En su discurso, Fraga insistió en el asunto asegurando que «hai unha idea equivocada do que é o galeguismo; o galeguismo se define coa nosa maneira de ser españois». «Un español pode ser andaluz, pode ser valenciano, vasco ou catalán, pero sempre será español», indicó el senador.