
Los sindicatos piden una reunión urgente en la empresa en la que trabajan más de 600 personas en A Coruña
05 sep 2020 . Actualizado a las 15:56 h.Dos trabajadores de la empresa de servicios telefónicos Extel han dado positivo por coronavirus esta semana, según confirma el delegado del sindicato CGT (Confederación Xeral do Traballo) en la compañía, Adrián García Seijas. «O primeiro dos positivos produciuse a comezos desta semana e a empresa mandou estar en corentena a outros traballadores máis próximos polos seus postos. Este venres un deles tamén foi positivo na proba PCR», apunta García Seijas.
Además de estas dos personas con covid-19, hay otros dos trabajadores a los que se les ha recomendado guardar cuarentena y están a la espera de que se les realicen los test. La compañía de teleoperadores que Adecco vendió la Analytics Business Solution (ABS) tiene una plantilla conformada por más de 600 personas que trabajan en el edificio Proa de A Coruña.
«A gran maioría do persoal está a teletraballar. Houbo un intento por parte da empresa de que nos foramos reincorporando de maneira gradual, intercalando días de teletraballo con traballo presencial, pero foi rexeitado ao considerar desde a parte social que a situación da área sanitaria da Coruña é agora máis delicada que en xuño», indica García Seijas. Descartada la semipresencialidad, el teletrabajo «estendese ata o 31 decembro e sen condicionantes, como perder dereitos laborais», añade.
Reunión este lunes
Aunque desde CGT aseguran que la empresa está aplicando los protocolos recomendados por las autoridades sanitarias, como que no compartan un mismo puesto varios trabajadores, han pedido una reunión «de carácter urxente para este próximo luns para poder valorar a situación e ver se hai que tomar algunha medida a maiores», aclara García Seijas.
Sobre el rastreo al resto de compañeros que están más en contacto con los dos positivos en covid-19, dice: «O rastrexo estao a facer o servizo de prevención da propia empresa».