Pelotazos contra el descanso en Santa Cruz, en Oleiros

OLEIROS

Dolores Vázquez

Vecinos cuestionan la ubicación de la pista situada entre un inmueble residencial y el centro de salud

28 oct 2024 . Actualizado a las 05:00 h.

«O que hai é un problema de convivencia», resume el músico y pintor Xosé Casal, que vive en la Praza do Exilio de Santa Cruz, y que denuncia los problemas que le generan los pelotazos que de manera reiterada y a horas intempestivas se dan en la pista polideportiva que hay entre su edificio y el centro de salud de Santa Cruz, en Oleiros. «Isto é insoportable, aínda con choiva hai nenos as veces a pelotazos contra as paredes», apostilla este vecino que asegura que él llegó a la zona en el 98 y en aquel momento «todo era paz». «Hoxe é un verdadeiro martirio e desacougo. As miñas fiestras dan á cancha, que está pegada ao río e doutro lado, Urxencias, mais na parede do noso edificio á cancha non hai vinte metros e o ruído que aí faise non hai quen o soporte, eu garantízolle que sobrepasa os decibelios estipulados», indica en la carta remitida al alcalde. 

«Este ruído non se pode tolerar», sentencia. Casal asegura que otros residentes en su mismo inmueble optaron por mudarse debido a los problemas que les generaba para su descanso y cree que incluso supone una depreciación para todas las viviendas que dan para la pista, a la que se accede desde la calle Rafael Dieste.

Este vecino de Santa Cruz cuestiona que no se atiendan sus llamadas a la policía y los escritos al Concello para que se resuelva este problema, que también reconocen otros residentes de este nucleo, que señalan que «isto se fixo mal dende o principio porque destruíron unha zona húmida e é unha ubicación inadecuada, fíxose nun sitio no que molesta aos veciños e ao centro de saúde».

Desde el Concello de Oleiros rechazaron comentar estas críticas vecinales y la petición que propone Casal como solución: «Mamparas antirruído como nas autovías».