El PSOE de Lalín pide austeridad al alcalde antes de despedir personal

Olimpio Pelayo Arca Camba
o. p. arca LALÍN / LA VOZ

DEZA

Aller demanda analizar con detenimiento qué personal es prescindible y cual no lo es.
Aller demanda analizar con detenimiento qué personal es prescindible y cual no lo es. marcos míguez< / span>

Cuestionan invertir 15 millones en el consistorio y ahora recortar gente

12 feb 2013 . Actualizado a las 07:00 h.

La anunciada reducción de personal por parte del Concello de Lalín generó ya la respuesta del PSOE, que demanda «priorizar naquelas cousas que de verdade fan falta prescindindo de elementos superfluos que non teñen sentido en tempos de crise». El portavoz municipal, González Aller, considera que «o demoledor informe xurídico que afirmaba que non se debían prorrogar contratos temporais que levan anos e anos por obra e servizo é a orixe da decisión do alcalde de prescindir de traballadores municipais, e sabemos que hai mar de fondo no Concello de Lalín», al trascender ya la noticia del estudio de recorte de personal a la propia plantilla municipal.

Los socialistas indican que desde el PP se pide a todo el mundo que se apriete el cinturón, mientras el alcalde mantiene un salario de 90.000 euros, coche oficial, chófer y muchos asesores, lo que es incoherente con lo que predican los populares. González Aller considera que «antes de prescindir de traballadores ou servizos necesarios como dependencia ou prestacións sociais o alcalde debe practicar a austeridade». El portavoz critica que Crespo participe en cocidos varios en Madrid, Barcelona, que quiera ir a Bruselas y al cabo de un mes decida que hay que despedir gente, indicando que «haberá que revisar moi ben qué se precisa e qué é superfluo» en el Concello.

Desde el PSOE apuntan como primeras medidas de ahorro la supresión de asesores y libre disposición de Crespo antes de echar a nadie a la calle sin estudiar detenidamente cuáles son las prioridades laborales en el Concello, indicando que «é vergoñento facer un concello de 15 millóns para logo ter que botar xente do seu traballo, é un despropósito máis do alcalde».

Cuestionan además la política local de contrataciones en Lalín, asegurando que «sempre foi moi chapuceira, desastrosa e nepotista, pois buscou favorecer aos afíns ao PP e non ás necesidades da cidadanía».

Por último, creen que el gobierno local saca pecho por Concellos Saudables y no recuerda que fue una iniciativa puesta en marcha por un gobierno socialista que mantuvo la asignación a Lalín sin mirar colores políticos: «Pero Feijoo, que non aporta nada a Lalín salvo papar cocidos co alcalde, recortouno», critican.