
Agustín López lo justifica porque con los recursos que reportaron pudo paliarse la escasa recaudación en el petitorio a vecinos y empresarios
26 sep 2013 . Actualizado a las 07:04 h.Comerciantes de la Rúa Principal y de Rosalía de Castro de Lalín mostraron su molestar por la proliferación de puestos ambulantes durante las fiestas patronales, que tapaban los escaparates de los establecimientos. Desde la comisión de fiestas de As Dores, Agustín López, manifestó ayer entender el enfado de los comerciantes «que se esmeran en presentarlle ao público os mellores escaparates posibles que se convertan en reclamo de cara a nova tempada. Acatamos as críticas pero todos os lalinenses deben de entender que se se permite a instalación de todos os postos é por unha necesidade económica. Se o pobo colaborara económicamente ben coas festas xa non precisabamos deixar ubicar a tantos ambulantes. Pensemos que pagan por instalarse; de cen euros para arriba, e precisamos cubrir o presuposto». La comisión intentará de todas formas, y para que no arrecie el malestar entre los comerciantes de la localidad, buscar una posible alternativa a la instalación de puestos ambulantes de cara al próximo año.
Estas fiestas a juicio de Agustín López, y al margen de críticas de comerciantes, «foron moi positivas polo tempo que fixo, pola calidade das orquestras, da Coral Polifónica de Lalín e das bandas e por unha extraordinaria tirada de fogo que gustou. O máis negativo destas festas é que aínda a día de hoxe -por onte- estamos pedindo polos bares. Algúns, e ben céntricos, non aportaron nada para os festexos». A falta de cerrar cuentas todo parece indicar que As Dores 2013 presentarán déficit económico.