Regístrate gratis y recibe en tu correo las principales noticias del día

Vicente: «Probablemente esta sexa a miña última temporada»

David Cofán Mazás
david cofán A ESTRADA / LA VOZ

DEZA

Sandra Alonso

El capitán del Estradense analiza la próxima campaña de los rojillos

28 jul 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Este lunes el Estradense inició los entrenamientos de la pretemporada para preparar la ilusionante campaña que viene, y un año más allí se presentó Vicente, capitán y alma máter del equipo, que con su renovación cumplirá 18 años en las filas del club de su vida. «O primeiro día costa un pouco» reconoce el centrocampista, que aunque mantiene la ilusión de un juvenil, asegura que el desgaste físico y mental cada vez es más acusado.

«Esta é a miña temporada 18 e probablemente a última. É algo que xa decidirei, eu quero deixar o fútbol competindo, a temporada é moi longa e poden pasar moitas cousas, pero é posible que me retire», asegura Vicente, que aún así, a sus 36 años sigue viéndose en una forma más que decente. «Estou ben e creo que aínda podo darlle cousas ao equipo», indica.

Además de su trabajo en el terreno de juego, el gran capitán del Estradense es un pilar fundamental para el vestuario y para aquellos futbolistas más jóvenes. «Os anos serven para ter experiencias de vida e anticipar momentos e situacións, por iso é importante axudar á xente máis nova e ofrecerlles consellos. Non so eu, senón xente máis veterana como Javicho ou Martín Vilar axudamos a todo o mundo a medrar e sentirse cómodos no equipo», explica.

En ese sentido, Vicente da mucho valor a la unión que se respira en el vestuario. La construcción de una familia que permite alcanzar cotas tan altas como la del año pasado. «Cando tes un grupo humano bo todo é fácil. A xente adáptase moi ben e nos axudamos a que se sintan a gusto o antes posible. É fundamental que se sintan integrados, de feito iso pódese apreciar pola forma de xogar», señala.

«Ninguén é imprescindible, todos damos o 100 % no campo, corremos igual, por iso nunca se notaron as baixas. Todos somos importantes», afirma el mediocentro, poniendo estas actitudes como otra prueba de éxito rojilla. Tal vez sea este el motivo por el que la columna vertebral del club se ha mantenido. Pese a contar con ofertas suculentas, algunos jugadores decidieron mantenerse y es algo que valora el capitán. «Demostraron que están con gañas de facer cousas grandes aquí, por sorte hai cousas máis importantes que o diñeiro, valoraron o grupo humano que había aquí e que se estaban facendo ben as cousas», sentencia.

Precisamente al respecto de lo que puede conseguir el Estradense en la temporada 21/22 Vicente fue cauto, pero sin desechar ninguna opción. «O equipo ten moitas gañas, é mozo e con ilusión. Aínda así somos conscientes de que o obxectivo é a salvación. Se o logramos con folgura loitaremos por estar arriba, pero hai que saber as limitacións que temos. O ano pasado axudounos o formato porque a un partido podemos gañarlle a calquera», reflexiona el capitán del Estradense.