Este domingo a las 12.00 horas el Estradense recibe en el Novo Municipal al Arzúa. Un retorno al horario matinal con el que los rojillos esperan retomar la senda de la victoria en un inicio de año complicado. Tras la derrota ante el Somozas (2-0), el conjunto de Alberto Mariano se enfrenta a un equipo de su liga, aunque como avisa el técnico «é difícil meterlles man».
«Firmaron un dianteiro do Lugo con bastante talento, ademais teñen cousiñas interesantes. É unha incógnita porque levan tempo sen competir, pero están facendo un traballo estupendo», explica el entrenador del Estradense. En estos momentos el Arzúa tiene cuatro partidos menos, estando un punto por encima de los de A Estrada.
Sobre el estado anímico de la plantilla , Mariano señala que «están fastidiados» e incide en que «non sacamos rendemento deste tipo de encontros (por el anterior)». No obstante, asegura que «temos que confiar no noso traballo». Ante la falta de puntería arriba, el entrenador salió en defensa de sus atacantes, afirmando que «a responsabilidade non debe descargarse na xente de arriba, tamén cometemos erros atrás. Na defensa temos unha gran marxe de mellora. Os goles son por erros moi claros dos nosos».