El BNG convoca a la ciudadanía hoy a una concentración en defensa de la sanidad pública
DEZA
El BNG convoca a los vecinos a una concentración en defensa «dunha sanidade pública de calidade e en protesta pola situación actual e as deficiencias nesta materia en Lalín». La cita será hoy, a las 20.30 horas, en la Praza da Igrexa de Lalín. El portavoz nacionalista municipal, Francisco Vilariño, denuncia «a situación de colapso que se está vivindo e que xa ten que lamentar falecementos».
Critica los tiempos de demora de atención de las ambulancias, en algún caso, «superiores a 50 minutos admitidos polo Sergas» considerando que «a realidade e que son superiores a unha hora en moitos casos».
Destaca la «necesidade urxente dunha ambulancia medicalizada» que recuerda «sempre defendeu o BNG, incluso en solitario, e na que se recolleron 5.000 sinaturas de veciños apoiando esta petición».
Insistió en que otros municipios «con menor dispersión e menos territorio teñen máis ambulancias», reivindicando un nuevo servicio de pediatría por las tardes y que se completen los equipos de médico y enfermera en el PAC de Lalín.
Unas críticas a las que añade las del estado del actual centro de salud «apuntalado» y «o retraso do CIS que a día de hoxe non se sabe que especialidades levará». Vilariño añade a esta larga lista los recortes de los últimos años con bajas y vacaciones que, dice, no se cubren.
El BNG hace un llamamiento a los vecinos para que se sumen a esta movilización considerando que la presión social «é a única vía para poñer fin a esta situación lamentable».
Con ella quieren reclamar una sanidad pública «con garantías e de calidade, na que a veciñanza non se vexa condenada a non ter a cobertura necesaria e verse abocada a acudir á privada».