Manuel Cuíña cuestiona la falta de políticas en Deza-Tabeirós para crear vivienda pública
DEZA
El candidato socialista dezano al Parlamento de Galicia, Manuel Cuíña, cuestionó ayer la carencia de políticas de la Xunta para crear vivienda pública en Deza y Tabeirós-Terra de Montes. Ejemplificó su crítica en que «en quince anos apenas construíron trinta vivendas, mentres o rexistro de demandantes achégase ás trescentas persoas». Cuíña visitó ayer Rodeiro para reunirse con su alcalde, José Luis Camiñas, donde constató la problemática que genera la falta de este tipo de promoción pública de pisos.
Cuíña y Camiñas visitaron terrenos de desarrollo urbano donde la Xunta podría construir viviendas de promoción social, de las que carece Rodeiro. «Fixar poboación nos pequenos municipios do rural debe ser unha prioridade para calquera goberno, pero o PP mira para outro lado», dijo el candidato del PSOE. Aludió a los setenta demandantes de viviendas en Lalín, casi un centenar en A Estrada o más de cincuenta en Silleda. Cree que «hai un problema estrutural na nosa zona ao que o PP de Rueda e Feijoo non foi capaz de darlle resposta nos últimos quince anos».
Aludió por otra parte al compromiso del PSOE de ejecutar 2.500 viviendas públicas al año en Galicia y ofrecer así «alternativas de emancipación para as persoas máis vulnerables e, sobre todo, para a xuventude». Por su parte, Camiñas afirmó que la falta de este tipo de pisos está obligando a jóvenes de Rodeiro a irse a vivir a otros municipios «de maior dimensión onde buscar alternativas habitacionais, acelerando a perda de poboación que sofre o rural».