Las jugadoras del BM Lalín niegan que el sénior femenino desapareciese por su abandono
DEZA
Lamentan la «falta de interese» de la directiva a lo largo de la temporada
04 ago 2024 . Actualizado a las 05:00 h.Una semana después de conocerse que el sénior femenino del Balonmán Lalín no saldrá a competir en Primera Autonómica la próxima temporada por falta de efectivos, las jugadoras quisieron aclarar su situación a través de una nota de prensa. En ella niegan que la pérdida del equipo femenino sea a causa del abandono de las deportistas. «En ningún momento as xogadoras abandonaron o balonmán, de feito pensamos que o abandono ven pola outra parte», aseguran.
Recordaron el «esforzo enorme» que realizan para ir a entrenar y a los partidos. Además, señalan que no es el primer año que no hay un gran número de jugadoras, «pero sempre se tirou da canteira para mantelo». Creen que el principal motivo de que no haya más fichas se debe a «cómo transcorreu a última tempada, xa que sentimos un abandono ou falta de interese por parte da directiva».
En relación con el devenir de la última campaña, lamentaron no entenderse con el entrenador. «Intentamos comunicarllo a el nun primeiro momento para mellorar a situación e logo coa directiva, xa que estábamos a perder o tempo nos adestramentos e partidos por non sacar nada de proveito deles», explican.
Añaden que estos cambios que pidieron estaban enfocados «en mellorar os adestramentos para estar todas máis cómodas e poder desfrutar do balonmán». Señalan que meses antes de acabar la temporada «todos sabíamos que ía ser necesario buscar outro adestrador e solucionar os problemas, pero ata unhas semanas antes de rematar o prazo de inscrición na federación a directiva non se dirixiu a nós».
Reunión con la directiva
Las jugadoras aseguran que un día antes de acabar el plazo, el 11 de julio, se reunieron con la directiva. Una reunión «concertada precipitadamente» en la que asistieron las jugadoras disponibles, Tito (miembro de la directiva), y Pablo Cacheda, director deportivo. Añaden que hasta ese momento solo la presidenta, Belén Mariño, «mostrou interese en falar con nós para intentar seguir co equipo».
Según relatan, en ese encuentro les comunican «que non hai solucionados os temas máis importantes para que o equipo siga en pé» como un entrenador, medios de transporte para desplazarse a los entrenamientos desde Santiago y Ourense (donde estudia más de la mitad de la plantilla), ni patrocinador. «A maiores aínda non tiveran unha conversa coas xuvenís para saber a dispoñibilidade, un punto clave todos os anos», dicen.
«A pesar de todos eses inconvintes, se nos pide compromiso, cousa que nos levan repetindo demasiados anos e que nós temos máis que demostrado, e mesmo coas condicións que se nos presentaban esta seguinte tempada aceptamos continuar», relatan. Aseguran que la reunión terminó con la decisión de inscribir al equipo igualmente, pero una semana después recibieron la noticia de que no será así porque no se llegó al mínimo de efectivos necesarios.
Aunque afirman entender las dificultades económicas a las que se tendría que enfrentar el club, observan una diferencia de trato respecto al masculino. «Á vez que todo isto transcorre, o Balonmán Lalín vai publicando nas redes sociais as renovacións, incorporación e fichaxes do sénior masculino para que ese equipo si poida seguir prosperando».
«A idea de manter o equipo xa non era tanto por nós, que desfrutamos do balonmán e sobre todo da xente e do bo ambiente que tíñamos, se non por todas esas mozas que agora si teñen un equipo onde xogar e xerar nelas ese sentimento de clube, deportividade e amizade, así como unha ilusión que as anime a loitar como moitas mulleres fixeron antes, para que nós si puideramos facelo», concluyen.