El BNG insta a la Xunta a dotar al CIS de dos plazas de Psicología o Psiquiatría
DEZA
El BNG de Lalín presentó una moción para su debate en el próximo pleno a través de la cual quiere instar a la Consellería de Sanidade de la Xunta a que dote de dos nuevas plazas de Psicología o de Psiquiatría al Centro Integral de Salud de Lalín.
Los nacionalistas apuntan que esa decisión supondría dotar de dos nuevas plazas «pasando así os dous profesionais que exercen no CIS na área de Psicoloxía e Psiquiatría a formar parte da plantilla do mesmo e non do CHUS». Los ediles denuncian «a precariedade do servizo de saúde mental do CIS» recordando que para la atención de un área que cuenta con unas 40.000 personas solo se cuenta con un psiquiatra y un psicólogo. Se quejan de las esperas de vecinos por una cita apuntando que «cando o Sergas lles da a cita, resulta que, como está acontecendo desde hai unhas semanas, moitas teñen que desprazarse a Santiago».
Reclaman a la Consellería de Sanidade la dotación de personal fijo y estable para evitar que los vecinos de la zona además de tener que esperar por una consulta si tienen que ir a Santiago «van ser atendidos por un profesional distinto co conflicto que isto acarrea ao paciente». Los nacionalistas insisten en la falta de dotación del CIS considerando que «na práctica seguimos tendo unha asistencia sanitaria na que a poboación depende de poder desprazarse a Santiago para ser atendida nunhas mínimas condicións».