Una farola «por clamor popular» y una fuente a ras de suelo en A Estrada
A ESTRADA
El portavoz del PSOE estradense, Luis López Bueno, criticó ayer el nuevo «bandazo» del PP de A Estrada respecto a la futura reforma de la plaza de la Farola. «Cada vez que se fala deste tema, o PP di unha cousa distinta: primeiro sen farola, despois con farola singular e agora outra vez sen ela», lamentan los socialistas.
El portavoz del grupo municipal socialista considera necesaria una reforma de la céntrica plaza para ganar espacio para los vecinos, pero no entiende «a inquina do PP contra os elementos máis recoñecibles da vila da Estrada». «Aínda que o PP non o crea, poden facerse reformas sen arrasar con todo o que hai», manifestó Luis López Bueno.
El portavoz socialista considera que todos los proyectos que se presenten deberían mantener la farola como elemento de identidad del casco urbano. Un elemento que, según subraya, «é querido por todos os veciños e veciñas». Los socialistas sugieren que en la renovada plaza debería instalarse además de la farola una fuente, como ya hubo en algún momento histórico.
López Bueno entiende que esa fuente debería colocarse a ras del pavimento para permitir el uso de los 900 metros cuadrados que se ganarían al peatonalizar este espacio. «Hai decenas de exemplos noutros concellos galegos, como poden ser Pontecaldelas ou Pontevedra», sugiere.
El líder socialista acusa al PP de «acabar con todo o bonito que tiña a vila da Estrada, como a emblemática fonte da antiga alameda ou a pérgola». López Bueno incide en que no tiene sentido «liquidar o patrimonio da Estrada». «Somos un concello histórico e importante en Galicia. A vila da Estrada non apareceu hai 30 anos. Temos patrimonio e hai que conservalo», explica López Bueno.
El portavoz socialista insta al alcalde, Gonzalo Louzao, a «que faga caso do clamor popular e manteña a farola».