«Foi unha carreira de 100 metros pero o resultado foi moi positivo»

Rocío Perez Ramos
Rocío Ramos A ESTRADA / LA VOZ

A ESTRADA

Miguel Souto

La comisión del San Paio está satisfecha de un programa intenso que llenó A Estrada

02 jul 2024 . Actualizado a las 05:00 h.

Las fiestas de San Paio se despidieron en A Estrada este fin de semana dejando un buen sabor de boca. El presidente de la comisión, Manuel Torrado Gañete, señala que «de momento non recibimos ningunha crítica, aínda que alguén haberá ao que non lle gustara algo». El balance resultó «moi positivo». Fueron meses de mucho trabajo pero que valieron la pena. Ayer, cansado pero contento, Gañete lamentaba haber tenido poco margen de tiempo para elaborar todo el programa y encargarse de toda la organización. Explicaba que allá por marzo fue cuando José López, entonces aún alcalde de A Estrada, les hizo el encargo y «foi unha carreira de 100 metros, a correr».

Destaca «un cartel repleto a rebosar, con moitos concertos e moitas actividades; case todos os días había con tres e catro concertos de diferentes tipos de música e gran afluencia de xente en todos eles. Tocamos un pouco todos os paus musicais que se podían». El San Paio contó con sonadas verbenas como la del día 26 que estuvo amenizada por el DJ Marcos Magán y la orquesta Panorama y en la que «estaba todo que non collía un alfinete, chegaban os coches a casa de Cristo falando claro, e creo que a xente quedou súper satisfeita».

Los conciertos, comenta, «creo que foron bastante acertados o de The Rapants tivo un éxito clamoroso para a xuventude, unha gran afluencia de xente e a xente marcou encantada dese concerto». Luego, explica, «tivemos outro un pouco para xente xa de outra idade que foi o de Tributo a Juan Pardo que estivo cheísimo e o último de Milladoiro estaba a praza practicamente chea pero empezou a chover e aínda que non houbo necesidade de suspender o concerto si que baixou o público bastante».

En cuanto al tiempo, la comisión no tiene queja y comenta que solamente llovió un poco el primer día y otro poco el último día, «o resto tivemos unha temperatura agradable sen facer calor e polo día xa facía bastante calor».

Tuvieron también mucho éxito, apunta, las dos actuaciones de las escuelas de baile de A Estrada junto con la que sumó la comisión de un grupo ganador de Got Talent. Y, añade, «trouxemos un grupo de flamenco un día para facer un concerto pola tarde, e dado o éxito que tivo, tivemos que repetilo o día seguinte». Reconoce que se lo propuso una chica de A Estrada que los conocía y aunque no parecía a bote pronto que el flamenco pudiese ser algo que tuviese tirón en A Estrada «pitou e pitou moito». Ayer ya apareció la ganadora del crucero sorteado y que ganó «unha chica dunha parroquia da Estrada», con lo que el premio queda en casa.

Al preguntarle si les quedaron ganas de continuar con la organización de sucesivas fiestas, Torrado Gañete comenta que «se me dis agora diríache que non, pero xa se verá» Le hubiera gustado poder organizarlo todo con más antelación pero no descarta encargarse de las del año que viene, indica el presidente.

La comisión la integraron una decena de personas. En cuanto a la recaudación reitera que «as empresas, os comercios e a hostalería se portaron de cine». En cuanto a los vecinos, reconoce que «están acostumados a que lle vaias a pedir ás casas pero nós este ano non o fixemos porque non tiñamos tempo e que veñan voluntariamente a pagar, a verdade é que custa un pouco, pero tampouco hai moita queixa». Ayer tocaba hacer balance y gozar de un merecido descanso tras semanas de mucho esfuerzo.