BNG y Móvete le piden al Concello estradense que se moje contra la macrocelulosa Altri
A ESTRADA
El BNG estradense y Móvete acaban de presentar sendas mociones para su debate en pleno en las que le reclaman al Concello de A Estrada que se pronuncie en el asunto y rechace oficialmente el proyecto de la megacelulosa Altri en Palas de Rei.
El edil del BNG, Xoán Reices, recordó que esta es la segunda vez que lleva a pleno una moción de estas características. «A primeira foi rexeitada polo PP e agardemos que nesta segunda ocasión o PP sexa mais sensible ao sentir maioritario que aumenta día a día contra este proxecto depredador que terá graves consecuencias sobre o medio e en concreto sobre o noso río Ulla», indica. Para Reices, «esta megacelulosa contaminante perpetúa o modelo de dependencia e explotación do noso país e fomentaría a expansión do eucalipto».
Móvete recuerda que los Concellos de Melide, Arzúa, Toques, Agolada y Santiso se han posicionado contra el proyecto y pide que A Estrada se una a ellos. «Non é crible dicir que se quere ao rural estradense e mirar para outro lado ante o que proxecto de Altri supón para Galicia e en especial para o Concello da Estrada. O goberno local ten que manifestarse a favor de defender A Estrada, o Ulla, o rural e o patrimonio local e opoñerse claramente á construción da megacelulosa», reclama la edil Mar Blanco, que destaca que el proyecto es especialmente nocivo para A Estrada, con más de 15 kilómetros de ribera del Ulla.