Un negocio de Forcarei, entre los más de sesenta de la red de comercio local
FORCAREI
Más de sesenta negocios de dieciséis municipios integrarán la Rede de Comercio Local Move, que impulsa la Diputación de Pontevedra en el marco de los proyectos Da túa man (rural I e rural II) financiados con fondos Next Generation. De este modo, el objetivo «é promover a economía de proximidade, así como crear unha plataforma na que todos os axentes do comercio local estreiten vínculos con produtores e provedores e poidan darse a coñecer, compartir e establecer relacións comerciais e novas oportunidades de negocio».
Añadieron que, «en liñas xerais, os comercios retallistas, establecementos hostaleiros, produtores e provedores locais» formarán parte de esta red. En cuanto a su ubicación, trece de estos negocios se ubican en Vilaboa, mientras que en Covelo son ocho y A Guarda, Meis y Moraña cuentan con cinco. Cuatro están en Oia y tres en Crecente, Pontecesures y Portas. En el caso de Arbo, Cuntis y As Neves disponen de dos en sus respectivos términos municipales, al tiempo que los restantes tienen su sede en Campo Lameiro, Catoira, Forcarei y Vigo.
Desde la Diputación precisaron que, a través de Move, se va a favorecer, «por un lado, a visibilización dos produtos locais, especialmente no rural, así como os comercios e establecementos hostaleiros locais. E, por outro, as relacións comerciais e impulsará actuacións para a mellora da rendibilidade e produtividade dos negocios engadindo valor e fortalecendo a cadea de valor, así como axudando na xeración de ideas innovadoras e de establecemento e oportunidades de negocio».
Dominio en internet
A través del portal move.gal, la red contará con un área de carácter público que permitirá a la ciudadanía «acceder a contidos xerados polos comercios, hostaleiros e provedores locais, así como a outra información relacionada co fomento de estratexias de economía circular de interese, coma bases e convocatorias de subvencións». En cuanto a la zona de carácter privada de este dominio, este posibilitará que sus integrantes puedan compartir información de los productos y establecer relaciones comerciales o compartir experiencias».