
Juan Recimil, de Talleres Recimil Toyota, en Donramiro (Lalín), asegura que «nos non tivemos nunca un coche abandonado, pero situacións desas dánse». Considera que la normativa de Tráfico «benefíanos moito ós talleres, porque antes si alguén che deixaba un coche non lle podían facer nada porque non era teu e telo parado ocupándo un sitio moito tempo era un problema».
«Agora _explica_ podemos reclamar incluso un tanto, según sexa o coche, por cada día que pase arreglado e non o recollan por garda e custodia do vehículo e si en tres meses un coche queda aquí e non o retiran podemos dado de baixa».
Cree que la crisis hace que «agora os coches aproveitánse ata o último e a xente non ten cartos». Lo mismo opinan en algún otro taller de la zona donde coinciden con Juan Recimil en que el parque automovilístico es ahora mucho más antiguo, lo que hace que muchas de las averías que ahora arreglan en los talleres antes no lo hacían porque los coches se cambiaban cada dos o tres años y no llegan a ser tan viejos como para sufrir ese tipo de problemas. Juan Recimil señala que «agora a xente deixa o coche a reparar e busca as pezas nos desguaces para abaratar costes, e a veces ese proceso dura tempo e o coche vai quedando». Otras veces la avería tiene un coste importante y los propietarios tardan en recogerlo pero, explica, «si llo deixas levar sin pagar, igual xa non cobras». En accidentes, apunta, los talleres cobran directamente del seguro las reparaciones y si el coche es siniestro «a xente xa o da de baixa».
Juan Recimil talleres recimil Toyota de Donramiro