«Máis do mesmo. As familias de sempre. Cuíña está por revanchismo e está demasiado manchado» considera el concejal
26 ago 2016 . Actualizado a las 05:00 h.El concejal no adscrito de Lalín, Juan José Cruz, manifestó ayer que su salida del gobierno local es «o reflexo do descontento con Rafa [Cuíña]» que a su juicio sufren un número significativo de votantes de su propio partido. Cruz se erige en representante de esa parte del electorado, y asegura a los votantes de BNG, PSOE y APAC: «Estade tranquilos porque eu a vós non vos fallei nin vos debo nada», instándoles a demandar a sus concejales por apoyar al regidor, «¿ou tamén vós, que historicamente fostes fiscalizadores implacables nos tempos de Cuíña pai e de Crespo, agora de repente adorades a Cuíña fillo como o valedor máximo dos vosos ideais políticos máis puros?».
Reitera que está en contra de lo malo del ejecutivo local «pero non a favor do PP como din algúns», aunque apoyará propuestas buenas para Lalín salgan de quien salgan, y pide de nuevo diálogo. En todo caso, cuestiona la labor del ejecutivo, indicando que el cambio llegó por descontento con la anterior situación, pero este actual descontento puede llevar a un re-cambio. Entre otras cuestiones porque dice no querer «que o cambio sexa crispar á outra metada de Lalín simplemente porque non votou aos partidos do goberno. Eu non creo que se deba chamar por teléfono, mandar unha mensaxe ou poñer un comentario nas redes sociais contra todo aquel que non opina a favor do goberno. Cambiamos polo encrespamento social e imos camiño do re-cambio pola crispación creada polas cegas embestidas de quen nos representa. Creo que por este camiño o cambio agoniza».
En todo caso, tiene tan claro que la mayoría social de Lalín pidió cambio como que fue un gran error aceptar a Cuíña como «mal menor» para encabezarlo: «Máis do mesmo. As familias de sempre. Cuíña está por revanchismo e está demasiado manchado». Y dice que si Feijoo está salpicado por casos de corrupción en su partido o por relacionarse su nombre con alguna desafortunada compañía, el de Rafael Cuíña aparece al lado de Pablo Crespo o Gurtel: aunque considera que no existe responsabilidad penal en ninguno de los casos, cree que «o xuízo moral debe ser tamén o mesmo».
Carga contra Paco Vilariño
Cruz carga contra Paco Vilariño: «Manda carallo que ti sexas outro dos adalides do cambio de Lalín», le indica y añade: «Eu non estou disposto a dicir que chove se mexan por min. Ti fai o que queiras, que sempre o fixeches e por riba foiche moi ben». Y dice que APAC estuvo más fina que él cuando denegó al salario al nacionalista, con el que Cruz tampoco concordaba. Dice que se cansó de la política de Cuíña, pero no del cambio y pide que quienes quieran un cambio real «non contribúan a formar un novo cacique».
También amenaza con el juzgado
Cruz se apunta a la moda lalinense de amenazar con demandas en el juzgado: «Actuarei legalmente a partir de agora contra calquera que profira insultos ou calumnias contra a miña persoa», advierte, después de soportarlos en las redes sociales. Propone a renglón seguido un trato al alcalde: «Pídeme perdón polos teus moi graves non-insultos e eu actuarei con reciprocidade».
El concejal aplaude el cambio de estrategia del gobierno local, para bajar el tono respecto a él: «Contribuirá á paz social, pero o que prende o lume non se exculpa porque queira apagalo unha vez que se lle descontrola», y pregunta para qué lo encendió, cuestionando que le sea más fácil a Cuíña gobernar Lalín con el PP que con su apoyo.
Teresa Varela, alcaldesa
Cruz insta a Cuíña a abrir los ojos, y a dejar paso en la alcaldía a Teresa Varela, comprometiendo su apoyo en esa línea. Acusa al regidor de convertir Lalín en una aldea, y cuestiona la gestión del ejecutivo que dejó hace un mes.