Cuíña: «Comeza a haber alarma social polas pelexas de fin de semana, e debería actuar a Subdelegación»
LALÍN
Son varios los vecinos de Lalín que están elevando su preocupación por las numerosas peleas que se vienen dando en el casco urbano, muy especialmente en fines de semana, al coordinador de Compromiso por Lalín (CxL) Rafael Cuíña, según manifestó ayer en los micrófonos de Radio Voz, reconociendo que esa misma preocupación la siente y comparte en su calidad de padre; cuestión que ya abordó con el alcalde José Crespo el pasado domingo. «Os dous estamos de acordo en que algunha medida hai que tomar, e eu penso que lle correspondería á Subdelegación do Goberno facelo», dijo.
El político lalinense considera que los acontecimientos de las últimas semanas, con varios altercados, peleas e incluso una agresión a dos lalinenses, «comeza a crear unha certa alarma social. O que está pasando é perigoso, e os que temos fillos estamos preocupados ao saber que hai pelexas de todo tipo: de xente de Lalín, de parroquias e de fóra... Hai que tomar medidas pero tamén apelar á calma para que non continúen este tipo de situacións que teñen á sociedade lalinense moi preocupada», afirmó Cuíña. Por primera vez desveló que a raíz de denunciar viejas peleas en la Praza Europa recibió amenazas de muerte, «presuntamente entendo de persoas da contorna da xente que estaba alí e púxeno en coñecemento da Garda Civil, xa que algún non pensamos calar cando vemos que a sociedade ten un problema e isto comeza a ser serio».
El coordinador de CxL remachó una vez más su admiración y respecto por los efectivos de la Policía Local y Guardia Civil y pidió control en los horarios de cierre de locales, «e agardo que menores non tomen alcol».
«Deza podería ser único concello, con mellores servizos»
Cuíña se postuló a favor de la fusión de concellos, tal como propone realizar el PP, al entender que «suporía máis recursos e mellores servizos para os cidadáns, e Deza podería facelo e ser un único concello», afirmó el coordinador de Compromiso por Lalín. No obvió el político local posibles dificultades que se plantearían ante una fusión de los seis municipios dezanos; «hai moitos localismos e vexo difícil que nunha primeira fase se quixesen fusionar Vila de Cruces e Silleda, pero podería levarse a cabo con catro restantes». Rafael Cuíña apeló a que se tomen medidas valientes y responsables en favor de los vecinos.