El PP de Silleda acusó al gobierno local de bloquear la entrega de documentación de asuntos municipales e incumplir la ley de transparencia. El portavoz de los populares, Ignacio Maril, aseguró que se trata de «un intento de bloquear o traballo de fiscalización e control por parte dos grupos da oposición» y sugirió que la práctica está «orientada a agochar moitas decisións e actuacións irregulares».
El Partido Popular reveló que el conflicto se centra en el registro horario y laboral de los trabajadores municipales dedicados a las tareas de obras y desbroces, que, según exponen, no se les entregó pese a realizar una solicitud formal. Maril sostiene que «antes as moitas evidencias de irregularidades nesta cuestión, é preciso que se poñan sobre a mesa todos os datos».
Por otra parte, el edil popular sospecha que la denegación de la información está relacionada con la petición a mayores de los datos del 2023. «Non se nos queren dar os datos polo máis que posible uso electoralista deste servizo municipal ás portas das eleccións locais do pasado mes de maio», indicó.