Jorquera recalca en el mercado de Elviña que el BNG dotará de más presupuesto a las plazas
ELECCIONES 28M
El candidato a la alcaldía de A Coruña por el BNG destacó el papel de estos lugares «como o mellor antídoto contra a degradación que sofren os barrios»
13 may 2023 . Actualizado a las 20:35 h.El candidato del BNG a la alcaldía de A Coruña, Francisco Jorquera, visitó en la mañana de este sábado el mercado de Elviña junto al presidente de los placeros, Leonardo Tomé. El líder de los nacionalistas comentó que el lugar «é un exemplo grazas á moi boa xestión das praceiras e praceiros. É un mercado vivo e dinámico. Infelizmente, hai outros municipais que non se atopan na mesma situación, con prazas desocupadas desde hai ben tempo sen que o goberno Local lles dedique a atención necesaria».Jorquera estuvo acompañado también en el recorrido por Mercedes Queixas y Carlos Varela, números 3 y 10 de la candidatura.
Durante la visita, el candidato a ser alcalde comentó el papel que las plazas siguen jugando y las medidas a realizar para que continúen siendo «locomotoras do pequeno comercio» y «permitan a mellor distribución posíbel dos produtos de proximidade». Para ello, aludió a la necesidad de «ampliar horarios e diversificar ofertas, de modo a se converteren os mercados en centros de gravidade dos barrios e en elementos decisivos na dinamización do tecido comercial. Uns mercados vivos, como un pequeno comercio vivo, é o mellor antídoto contra a degradación que sofren os barrios da cidade».
Jorquera también señaló que A Coruña necesita un «goberno local en pé de obra e en contacto directo con praceiras e comerciantes, para escoitaren e canalizaren as súas propostas». En este sentido, considera básico dotarlos de más presupuestos. «A dotación económica da área de mercados do Concello é insuficiente para atender as necesidades de todas as instalacións existentes na cidade».
El candidato se comprometió a que con un Ayuntamiento de A Coruña dirigido por el BNG «as prioridades en política de comercio serán os mercados municipais e as tendas de proximidade e tamén ter unha concellaría dotada de máis recursos e situada sempre a pé de obra, en contacto directo con praceiras, praceiros e comerciantes».