Portos de Galicia dice que el dragado de Cariño tiene todos los permisos ambientales
FERROL
![Material extraído del dragado del puerto de Cariño, depositado en el extremo sur de la playa de A Basteira](https://img.lavdg.com/sc/_WlEP_QjKHH3b_Uc6j5oMOfN2nk=/480x/2024/11/09/00121731186602076525849/Foto/F_20241108_160428000.jpg)
Asegura que hay informes favorables de los órganos con competencias autonómicas y estatales
10 nov 2024 . Actualizado a las 20:45 h.Portos de Galicia recuerda que el dragado de Cariño cuenta con la tramitación ambiental aprobada, el estudio de áridos y la autorización de Costas para depositar arena en las playas de A Concha y Basteira. Según indica la Xunta de Galicia, «estas obras estanse a desenvolver con normalidade segundo o previsto no proxecto informado favorablemente por todos os departamentos ambientais con competencias autonómicas e estatais».
Los vecinos mostraron su malestar por el vertido de arena del dragado. Y el BNG pide que se paralice el depósito y se reponga el anterior estado del arenal y la duna, y un estudio de impacto ambiental y de los áridos. Pero según recuerda Portos de Galicia «dispoñemos de todos os informes preceptivos favorables tanto da Xunta de Galicia como da administración xeral do Estado».
Regeneración de arenales
En base al estudio de caracterización de los áridos, «o órgano ambiental concluíu que a calidade da area extraída faina indicada para a rexeración dos areais para paliar a perda de material polos temporais».
Portos de Galicia insiste en que «as obras de dragaxe do porto de Cariño, que se están a executar nestes días, contan con tramitación ambiental previa, como establece a normativa para este tipo de actuacións e que se están a desenvolver con absoluta normalidade seguindo rigorosamente as indicacións dos órganos ambientais para as máximas garantías na contorna». En cuanto al color y olores de la arena, «trátase de area húmida e que contén algas en proceso de descomposición, que motivan esta situación transitoria, que se equilibrará nos vindeiros días».