Jacobo Montes, satisfecho por el punto frente al Inter de Madrid y orgulloso de la labor de cantera del Celta
GRADA DE RÍO
Destacó el partido del juvenil Gabri Veiga y el hecho de contar con varios canteranos sénior de primer año
25 ago 2019 . Actualizado a las 15:07 h.El técnico del Celta B, Jacobo Montes, valoró tras empatar en el debut liguero ante el Inter de Madrid que es «un punto moi importante» teniendo en cuenta que comienzan con «un equipo totalmente novo» y que estuvieron dos veces por detrás en el marcador hasta el 2-2 definitivo, con goles de Manoito Apeh y Dani Molina.
«Fomos quen de empatar e acabamos mellor ca eles fisicamente», resumió Montes, que también consideró «xusto» el resultado final. «Houbo igualdade. Foi un partido propio da categoría, nun campo sintético, seco, con moita calor e unhas condicións difíciles. Competimos ben sobre todo na segunda parte», indicó.
Porque el técnico diferenció entre una primera parte más discreta y un segundo acto en el que su equipo estuvo mejor. «Na primeira faltou gañar moitos duelos, perdimos moitos balóns e xogamos moito no noso campo, un contexto que non era o que queriamos e que corriximos tralo descanso», describió. Luego, siguió, tiveron «a fortuna de empatar e acabar mellor ca eles». Insistió en dar por bueno el punto destacando el «potencial para seguir crecendo» que tiene su equipo.
Es consciente el técnico redondelano de que la juventud va a pasar factura a los suyos a lo largo de la temporada. «Sen dúbida. Imos perder puntos por ese exceso de xuventude, pero o que imos gaañar é un mundo. Este equipo só pode mellorar, só hai que ver como adestra día a día», valoró. Por eso cree que en la jornada 38 «haberá moitos xogadores potencialmente preparados para chegar ao primeiro equipo que é o obxectivo xunto con intentar non pasar apuros».
Se detuvo Montes en la figura de Gabri Veiga, que debutaba en la categoría. «É un orgullo que un xuvenil de segundo ano dispute 90 minutos xogando un partido completo, tamén xogou Lauti. E tiñamos catro ou cinco sénior de primeiro ano, moito canteirán», subrayó. Para él esta presencia de jugadores de la casa «é un reflexo do que está facendo o Celta, é algo do que te podes sentir feliz e orgulloso de que suceda tan preto da túa casa».
El objetivo de la temporada «resúmese fácil», según Montes. Se mantuvo en su discurso de que la formación y la competición no sirven de nada la una sin la otra. De ahí que la meta sea «a nivel formativo que un número de xogadores estean potencialmente preparados para dar o salto ao primeiro equipo e a nivel competitivo non pasar apuros». Su prioridad es que los jugadores «sexan mellores por maio e xuño do que son agora, con máis ferramentas e cultura deportiva».
En cuanto al grupo, cree que es pronto para hacer cualquier tipo de valoración al haber tantos equipos nuevos, pero sí avanzó que su impresión es que la dureza será similar a la del año pasado.