Arévalo anuncia que las denuncias contra la ciudad deportiva del Celta han sido archivadas

La Voz VIGO

GRADA DE RÍO

La alcaldesa de Mos avanza que es «cuestión de días» que los jugadores comiencen a entrenar en las nuevas instalaciones

13 nov 2020 . Actualizado a las 17:13 h.

La alcaldesa de Mos, Nidia Arévalo, ha informado de que las obras de la ciudad deportiva del Celta en el municipio están «moi avanzadas», por lo que esperan que «en moi pouco tempo, cuestión de días, os xogadores do Celta estarán xa adestrando alí». Además, reveló que las denuncias de la Comunidade de Montes de Tameiga y de Ecoloxistas en Acción han sido archivadas por la APLU (Axencia Galega pola Legalidade Urbanística). Defiende así que el proyecto está «amparado y avalado» por la misma.

Cuando se acerca el aniversario del acto de colocación de la primera piedra del proyecto, el 30 de noviembre, Arévalo ha manifestado su firme apoyo. «Defendo os intereses de Mos e nos tempos que corren, de crise sanitaria e económica por mor da covid-19, é máis necesario que nunca xerar riqueza e postos de traballo no municipio», declaró la regidora.

Arévalo considera que hace un año, «con vistas a ensombrecer o acto de primeira pedra», la Comunidade de Montes de Tameiga presentaba una denuncia por supuesta prevaricación ante a Fiscalía, «que foi desestimada por esta ao estar a modificación puntual do PXOM, aprobada inicialmente en pleno, totalmente avalada pola legalidade, tanto polos informes da Secretaría Municipal, como por Intervención e Urbanismo do Concello de Mos; como pola Xunta de Galicia».

Posteriormente, en septiembre de este año, Ecoloxistas en Acción presentaba ante la APLU una denuncia contra o Concello de Mos por la licencia a los campos de fútbol y vestuarios de la ciudad deportiva «que resultou arquivada o pasado 7 de outubro; dándolle unha vez máis a razón á alcaldesa e á administración local mosense e avalando a legalidade do proxecto deportivo celeste en Mos, posto que as obras realizadas adecúanse á lincenza municipal solicitada e concedida».

La alcaldesa quiso pronunciarse sobre este tema, dijo, «ante a proximidade de que se cumpra un ano da primeira pedra». «Moito me temo que volvan facer o mesmo buscando unicamente a noticia, saír na prensa. Pero a noticia en realidade é que denuncian cos cartos dos comuneiros», espetó. Arévalo recimina que «é moi doado gastar cartos públicos en demandas que o único que pretenden é alimentar unha campaña de acoso e derribo» contra ella, sostiene. «Simplemente queren facerme dano e desprestixiarme».