La ministra de Agricultura y candidata del PSOE por la provincia de Ourense acusó ayer al PP de tratar de obtener rédito electoral recurriendo a la mentira en posicionamientos como los referidos al regadío de A Limia «nós o que prometemos sempre o cumplimos, de feito os regadíos que prometemos están feitos, rematados, e estes outros que eu anunciei foron aprobados xa por un consello de administración da empresa da Seiasa e iso non ten volta atrás. O PP sigue mentindo e enganando ós cidadáns, pero ós que hoxe disfrutan dos regadíos que lle pregunten quen llos prometeu e os fixo e quen llos prometeu e non os fixo. E non vou entrar en máis debates inútiles e estériles. Nos imos adicarnos a traballar polo ben da agricultura de Xinzo e, dende logo, cando rematen os necesarios informes técnicos se iniciarán as obras. E despois volverán incluso a decir que non se fan cando estean as excavadoras enriba».
Elena Espinosa visitaba ayer las instalaciones de Tragsa en Maceda, donde cuenta con un vivero que sirve a toda la península y en el que trabajan cuarenta personas -y donde Espinosa anunció la firma de un convenio por valor de 6 millones de euros para desarrollar proyectos de investigación en nuevas variedades de plantas-, e insistió en que los socialistas han cumplido todas y cada una «das promesas electorais do PSOE» y que los populares tratan de negar esta realidad llevando a los ciudadanos al terreno del miedo y de la incertidumbre. La ministra también acusó al PP de incurrir en posturas demagógicas al referirse a que los populares dejaron a los ganaderos solos frente a intermediarios y especuladores «e agora fan ofertas para o sector lácteo que non van a cumplir». Espinosa aseguró ayer en Maceda que compatibilizará su trabajo en el ministerio con la participación en los actos de campaña en Ourense.
Caride tira de AG-53
La conselleira de Política Territorial, María José Caride, participaba ayer en un acto político en Piñor, donde anunció que «o tramo da AG-53 entre Ourense e Cea podería estar operativo a principios do próximo ano» y recordó que el PSOE ha apostado seriamente por la «vertebración do territorio e pola cohesión social e económica da Galicia interior».