Desde marionetas y malabares hasta cine. El Concello de Bueu impulsa la programación cultural estival a través de Verán na rúa, iniciativa que pone el foco en los más pequeños de la casa. Desde la Concejalía de Cultura precisaron que «as actividades de espectáculos desenvolveranse todos os martes de agosto a partir das 21 horas na Praza Massó, mentres que o cinema se irá alternando por diversos lugares das tres parroquias».
El objetivo no es otro que, según remarca la concejala Carmen García, «ofrecer alternativas de lecer para os pequenos e pequenas e para compartir en familia durante o verán», de tal modo que estas actividades arrancarán el próximo 6 de agosto con Cirkote, espectáculo con el que Kote Malabar combina circo callejero y teatro, malabares y humor. Una semana más tarde, el 13, le tocará el turno a Marta sempre arriba. Hoxe si!, propuesta de Marta Iglesias en la que «atopamos un triángulo por espazo de xogo, obxectos que soben, baixan e flotan no aire, coa combinación de música, circo e un micro».
Ya el 20 de agosto, Muu Crunch 2 traerá de vuelta a los «dous superheroes máis queridos do circo nunha nova aventura que incluirá unha viaxe temporal aos seus comezos: volver á escola por non sacar o título», mientras que siete días después Félix Rodríguez e Fran Rei, con Máis saaabor!, se transforman en «dous recoñecidos chefs que ofrecen un gorentoso, equilibrado e, sobre todo, ben afinado menú: unha comida moi musical para toda a familia».
Sesiones de cine
En el caso del cine, las sesiones empezarán el 8 de agosto en la Praza Massó con la película de animación Robot Dreams para, posteriormente, proyectarse Elemental (14 de agosto) en el parque Joe Novas de Beluso; Ponyo en el acantilado (22), en el Torrecino; y El viaje de Ernest y Celestine (28), en la Casa da Aldea de Meiro.