La medida homenajea a los impulsores de dos establecimientos gastronómicos emblemáticos de la parroquia
26 mar 2024 . Actualizado a las 16:49 h.Este martes estaba previsto que el pleno ordinario de Poio aprobase bautizar dos viales de Poio con el nombre de vecinos «moi queridos» en la parroquia. De este modo, se dio luz vez a unas solicitudes impulsadas por residentes de esta parroquia y que rubricaron más de trescientas firmas para que la actual «Segunda Travesía da praia» —une la calle Dr. Clemente Echevarría Novoa y la Rúa da Praia— pase a denominarse «Rúa de Lalo e Aurita», mientras que el vial que carece de denominación y que comunica Lameiriña con la avenida de A Toxa, en la PO-308, se conocerá como «Travesía Gonzalo Rodríguez Sanín», explicó la edil de Urbanismo, Rocío Cochón.
La concejala destacó «a gran pegada que deixaron estes veciños na vila», así como que «Raxó non esquece aos homes e mulleres que o fixeron como é hoxe».
Desde el Concello de Poio reseñaron que Eduardo Agís Fernández (Lalo) y Aurea Besada Sanmartín (Aurita) fueron un matrimonio que, «partindo de orixes humildes e de necesidade, conseguiron mellorar economicamente e axudar a boa parte da veciñanza de Raxó». Ambos «durante moitos anos rexentaron o afamado Casa Verísimo».
Por su parte, Gonzalo Rodríguez Sanín fundó, junto a su mujer Carmen, el Mesón Lameiriña: «Ao longo de 33 anos, conseguiron converter este establecemento nunha referencia gastronómica».