El Concello de Poio anunció este viernes que será «o primeiro municipio da provincia en contar cunha oficina móbil de documentación da Policía Nacional, que permitirá á cidadanía obter ou renovar tanto o DNI como o pasaporte de forma cómoda, rápida e con maior accesibilidade». Así, esta confirmación se produjo después de que el alcalde Ángel Moldes se reuniese con los responsables del proyecto VIDOC (vehículos integrales de documentación) en la Comisaría de Pontevedra, los cuales le trasladaron que este servicio se implantará en las próximas semanas.
De este modo, en esta furgoneta, y siempre con cita previa que se podrá solicitar en la casa consistorial, los interesados podrán renovar su DNI o pasaporte «en menos de quince minutos e en un só trámite, sen necesidade de acudir a unha oficina física». Es por ello que, según destacaron, permite una «maior comodidade á veciñanza de Poio e, incluso, doutros concellos limítrofes, porque evitará desprazamentos innecesarios, pero tamén aforrar tempo e recursos na xestión e maior accesibilidade, porque esta unidade móbil irase desprazando por diferentes lugares do termo municipal».
Además, y según añadieron desde el Concello de Poio, en la propia oficina móvil se dará la oportunidad de abonar las tasas de expedición de los documentos en efectivo o con tarjeta bancaria. Precisaron que «a Comisaría de Pontevedra facilitará nos próximos días o calendario no que vai acudir a Poio e será nese momento cando se oferten publicamente as citas de expedición do DNI ou pasaporte á cidadanía, que terán que solicitar a súa cita previa no propio Concello de Poio, no teléfono 986 770 001, na extensión 1202. Os primeiros días a furgoneta ubicarase na contorna de San Salvador, e nas seguintes xornadas percorrerá outras parroquias».