Vaipolorío pide que se mantenga el riesgo de inundación para el río Gafos

Alfredo López Penide
L. penide PONTEVEDRA / LA VOZ

VILABOA

Consideran que ?«as condicións meteorolóxicas, orográficas, edafolóxicas... seguen sendo as mesmas polas que se considerou así no período anterior»

29 oct 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

En sus alegaciones al Plan de Xestión do Risco de Inundacións, Vaipolorío insta a que el Gafos, en el tramo comprendido entre Ponte de Leira Longa (Vilaboa) y el casco urbano de Pontevedra, siga siendo considerado un río con riesgo de inundación para el período comprendido entre este año y el 2021. «As condicións meteorolóxicas, orográficas, edafolóxicas... seguen sendo as mesmas polas que se considerou así no período anterior», señalan al respecto.

Vaipolorío duplica los 2,5 kilómetros del río que refleja el informe oficial. Añaden que en los cinco kilómetros referidos es donde se producen anegamientos ordinarios por la acumulación de precipitaciones. No obstante, matizan que «outra cousa serían os desbordamentos extraordinarios que se teñen producido augas arriba de Leira Longa, con danos a garaxes da rúa General Rubín».

Asimismo, se corrige la denominación del río, que en el documento aparece como «Fomeza» en lugar de Tomeza.