El técnico del Dépor no quiso entrar a valorar la actitud de Nélson Oliveira hasta no ver las imágenes de lo sucedido
20 may 2013 . Actualizado a las 00:02 h.Fernando Vázquez quiso mostrarse prudente tras la victoria de este domingo en Riazor ante el Espanyol. El técnico del Deportivo es consciente de que con los tres puntos se ha dado «un paso importante», pero no definitivo. «A única alternativa posible é gañar tres de tres e gañamos o primeiro. É un paso importante, pero non dependemos directamente de nós. Aínda gañando os tres partidos poderiamos baixar».
El de Castrofeito reconoce el esfuerzo de los jugadores en un partido vital para continuar en la lucha por la permanencia. «Gustoume especialmente o corazón que puxeron os xogadores hoxe. Houbo algún erro importante, pero sempre creeron que podiamos gañar e foron a polo partido».
El encuentro entre Deportivo y Espanyol llegó a embarullarse por momentos debido a la cantidad de faltas de ambos equipos. «Non disfruto con golpear e que me golpeen, pero o partido foi algo así», explicó el técnico en rueda de prensa.
Fernando Vázquez explicó que el cambio de Kaká por Valerón fue para ganar en estabilidad defensiva. «Estabamos sufrindo nos cambios de orientación e preferín darlle anchura á miña liña. O cambio permitía garantía no xogo aéreo», argumentó.
En relación al gesto de Nélson Oliveira hacia la grada cuando marcó el segundo y definitivo gol, el técnico del Dépor quiso quitar hierro al asunto. «Non teño suficiente información, non vin as imaxes. Estudiaremos o sucedido e se hai que tomar unha decisión tomarase. Creo que foi un xesto irrespetuoso, pero non é o primeiro xogador que o ten. Se fose unha actitude despreciativa, agresiva ou isultante sería outro cantar», dijo. «Hoxe gañamos un partido importante e hai que qudarse con iso», agregó.
A pesar de todo, el técnico quiso reconocer la importancia del jugador en el equipo: «Podería ser un héroe para o equipo, hoxe marcou un gol importantísimo».