Regístrate gratis y recibe en tu correo las principales noticias del día

Gilsanz: «Hai que aproveitar o bo momento anímico no que o Deportivo está»

La Voz

TORRE DE MARATHÓN

Óscar Gilsanz, durante el partido
Óscar Gilsanz, durante el partido LOF

Gilsanz insiste respecto a los próximos partidos: «Temos que seguir acelerando»

13 abr 2025 . Actualizado a las 22:41 h.

El Deportivo alcanzó los 49 puntos allí donde solo el Mirandés sumaba. Para sí quisiera ese balance de 13 victorias, 4 empates y 1 derrota en casa con que Anduva zanjó un partido en que aspiraba a reengancharse al ascenso directo, pero en el que los coruñeses conquistaron algo que solo dos veces les pasó a los de Miranda como locales: encajar más de un gol. «O Mirandés non perdía un punto dende decembro na casa. E non caía aquí dende outubro, así que hai que valorar a dificultade do partido. Nós adestramos para o rendemento do equipo. Viñemos polos tres puntos e con sensacións de gañar e de seguir sumando de 3 en 3, pero sabendo a dificultade de sumar aquí», señaló el técnico, que no da importancia a la posición de su equipo en la tabla.

«Non mirei a clasificación, pero estamos nunha situación de crecemento continuo, o equipo compite sempre e non volve a cara ao partido. E valoro moito o que acabamos de ver. Temos 49 puntos e hai que sumar máis para superar a barreira dos 51 ou 52. E seguir. Somos o Deportivo e temos que seguir acelerando, como lle dixen aos futbolistas. Estamos na recta final dunha tempada na que os xogadores cren que o que fan lles vai levar a facer bos partidos. Tratamos de construír algo que vaia máis alá do partido», insistió el técnico en un razonamiento repleto de ambición, pero en el que sigue sin nombrar las palabras play off, ni mucho menos las posibilidades de los blanquiazules por el ascenso. «O traballo que levamos detrás é moito, e hai que aproveitarse de que o equipo está en bo momento anímico, e hai que aproveitar esa enerxía e esa inercia», añadió.

El entrenador deportivista, que había recogido a su equipo en descenso, destacó a un rival que lleva todo el curso en los puestos altos y que en Riazor, ya con Gilsanz en el banquillo, había ganado por 0-4. «O partido tivo de todo. No inicio entramos ben e dificultamos a un Mirandés contra o que é complicado xogar, porque faino ben en corto e tamén de forma directa sobre Panichelli para habilitar aos xogadores de ataque», destacó, aunque reconoció que el primer penalti, que Lachuer estrelló en el palo, «cambiou a situación». «Na segunda parte contabamos coa saída forte do Mirandés, pero chegaron os dous goles e destaco a capacidade e o espírito do equipo para igualar. Había dificultades, pero seguiu insistindo, creu ata o final e o 2-2 é un punto máis e unha mostra de que somos capaces de competir contra todos, aínda que nos deixa a medias. Temos que tratar de melloralo e facelo bo na casa a próxima semana», dijo en referencia al choque del próximo domingo (21.00 horas, LaLiga TV Hypermotion) en Riazor contra el Tenerife.