El sindicato STEG y la plataforma Adolece piden la dimisión de la directora xeral de Ordenación e Innovación Educativa
VIGO
Acusan a Judith Fernández de desconocer la realidad de la unidad de psiquiatría infantojuvenil del Álvaro Cunqueiro
29 oct 2024 . Actualizado a las 15:13 h.El Sindicato de Traballadores e Traballadoras do Ensino de Galicia y la Plataforma Adolece han solicitado la dimisión de la directora xeral de Ordenación e Innovación Educativa, Judith Fernández. Califican de nefastas unas declaraciones de la directora xeral, el pasado jueves 24 de octubre, en el programa Voces de tu ciudad de Radio Voz relacionadas con las demandas del sindicato y Adolece concernientes a la situación precaria en cuanto a recursos humanos que pasan los adolescentes ingresados en la unidad de psiquiatría del Hospital Álvaro Cunqueiro. El sindicato y la plataforma de familiares denuncian que se les está negando a estos pacientes la atención presencial en el Aula Hospitalaria del Cunqueiro y la atención domiciliaria al suprimirse la plaza de un docente con respecto al curso anterior.
Exponen en su denuncia que la situación en el Aula Hospitalaria del Álvaro Cunqueiro es compleja debido a que hay pacientes infantojuveniles en el 1ª, 2ª y 3ª piso del Hospital y también en el Hospital de día Nicolás Peña. «Tendo en conta que a Aula Hospitalaria está no 3º andar, os/-as pacientes ingresados en Rexime Pechado no 2º e 1º andar, que non poden saír das súas habitacións, están a ser privados dun dereito fundamental, que é o dereito á Educación», explican.
Sindicato y plataforma critica que la directora xeral declarase en Radio Voz que «un neno/-a de 12 anos ingresado en Saúde mental é autónomo» o que «as súas necesidades educativas están cubertas polo equipo AVA (Equipo de docentes de atención virtual)». Dicen que es falso la declaración de la directora que señaló que se coordinasen esas necesidades con los centros educativos de referencia de esos pacientes.
Los demandantes de dimisión critican que la directora dijese que «baixo ningún concepto vai enviar aos docentes que se precisan para a atención destes pacientes porque xa están atendidos de xeito virtual». Afirman tanto el sindicato como los familiares de los adolescentes ingresados en la citada unidad que esas afirmaciones son falsas y recuerdan que los informes médicos desaconsejan la enseñanza virtual en estos pacientes.
«Despois destas declaracións, que reflicten, sobre todo, unha falta de humanidade e descoñecemento absoluto da situación pola que están pasando estas familias e pacientes vulnerando a normativa vixente, non só co artigo 27 da Constitución que concede o dereito á educación categoría de dereito fundamental, senón tamén os artigos 62.2 e 63.3 da ORDE do 8 de setembro de 2021, nos que se regula a atención educativa domiciliaria e a hospitalaria esiximos unha rectificación pública por parte da Directora Xeral e de non se producirse dita rectificación solicitamos a súa dimisión», afirman a través de un comunicado.