Burela, cansada pero contenta, tras tres días «vivindo como castrexos»

M. G. B. VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

«Estamos moi contentos, pensamos que foi un acerto total facelo todo no centro do pobo», señaló Rubén Pinín, el presidente de Acia

04 jul 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

Burela cerró la quinta edición de Festa Castrexa y la organización que encabeza la asociación local de comerciantes está pensando ya en cómo será la próxima. «Estamos moi contentos, pensamos que foi un acerto total facelo todo no centro do pobo en non na zona portuaria, porque se beneficiou á hostelería e a o comercio», señaló Rubén Pinín, el presidente de Acia Burela.

Los niños fueron los protagonistas del domingo castrexo, con tres empresas que realizaron para ellos múltiples actividades, desde juegos a talleres sobre como convertirse en un perfecto castrexo.

Burela evocó los orígenes de la localidad, empezando por su símbolo, el famoso torques, y lo combinó durante tres días con múltiples actividades lúdicas y festivas. «Fallounos algún clan, pero pensamos que o desfile, ao facelo contra a noite resultou máis vistoso», apunta. «E a praza do Concello estaba chea ata a bandeira coa orquesta na noite do sábado». Fue además una noche especial para una burelesa, Yolanda Castro, que ganó con una papeleta de Joyería Pickmar, los mil euros de las rifas que los comercios de ACIA Burela pusieron en circulación meses antes de la propia fiesta con las compras en sus establecimientos.

Y Pinín destacó algo importante: «Antes non había en Burela o movemento de verán que hai agora, e a Festa Castrexa é o exemplo de que incentivar que veña xente con cousas que diferencian é importante». Volvió a lamentar la coincidencia de fiestas temáticas (en este caso con Viveiro) y ya están pensando en invitar a grupos del Arde Lucus el próximo año «e facer algunha batalla entre romanos e castrexos».