Ordenan limpiar fincas urbanas en Ribadeo para evitar que haya jabalíes

La Voz RIBADEO / LA VOZ

A MARIÑA

Vecinos expresaron preocupación

03 jun 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Ribadeo, Fernando Suárez, anunció ayer que enviará requerimientos a propietarios de fincas que están sin limpiar en el ámbito del casco urbano, llenas de maleza, para que las adecenten, como medida para tratar de que los jabalíes no merodeen por ellas. El regidor respondió así a la preocupación expresada por un grupo de vecinos por la presencia de estos animales en la zona situada entre el Club de Tenis y las calles Diputación y San Lázaro.

«Hai moitas fincas nalgúns casos xa non soamente con herba senón con arborado que non están nunhas condicións de mantemento axeitado, entón é normal que poidan darse circunstancias como as que se están dando que hai xente que está vendo xabarís no patio da súa casa, nalgúns casos de maneira individual e noutros casos víronos incluso con crías», explicó ayer el alcalde, que visitó algunas de las fincas acompañado por técnicos municipales.

«Estamos nun ámbito urbano e aínda que poida haber patios, fincas e arborado, é evidente que teñen que estar nunhas condicións de conservación e mantemento óptimas para que non se produzan estas cousas», añadió.