Alfonso Villares confía en este proyecto de futuro, pendiente solo de Costas
A MARIÑA
El alcalde de Cervo, Alfonso Villares, se muestra desde un principio muy confiado e interesado en este proyecto, en colaboración con el Instituto Tecnológico de Galicia. Estaba previsto que la pista estuviese finalizada a fin del pasado año, pero los trámites con Costas van lentos y retrasaron la obra.
Alfonso Villares sabe que Cervo va a ser pionero en la comunidad gallega y cree que se trata «dunha aposta de futuro, e nós queremos estar aí. Cremos que vai ser un dos transportes do futuro a non tardar e en Cervo cremos nel desde un primeiro momento. Temos xa permisos para que eses drons ou avións non tripulados poidan facer voos pola nosa zona; de momento só pola nosa zona, pero non tardará en ser o sistema de transporte último», señalaba semanas atrás el alcalde en estas páginas.
Precisamente en este momento tanto el ITG como el SDLE están gestionando los permisos del espacio aéreo. En este proyecto trabajan pilotos, ingenieros aeronáuticos, de telecomunicaciones, informáticos, etc, tal como explicaban a La Voz Analía López, la directora de Sensórica del Instituto Tecnológico de Galicia y Eduardo Faro, director de UAV Civiles de SDLE.
«Nós, desde o concello, estivemos e estamos dispostos a aportar a infraestructura necesaria; Cervo vai ser a primeira zona de investigación pegada ao mar para drons, que se van utilizar para voos máis ou menos longos, de ata nove horas, como medio de transporte. A ver se Costas apura os trámites», concluía Villares.