Burela habilita una segunda línea teléfonica para inscribirse en el cribado masivo, para el que ya hay anotadas casi 400 personas

La Voz BURELA / LA VOZ

BURELA

Imagen de archivo de un cribado de covid-19 en el Hospital da Mariña
Imagen de archivo de un cribado de covid-19 en el Hospital da Mariña XAIME RAMALLAL

Las pruebas se realizarán a partir del miércoles por la tarde en el autocovid del Hospital Público da Mariña

23 mar 2021 . Actualizado a las 15:57 h.

El Concello de Burela ha habilitado una segunda línea de teléfono para que los trabajadores más expuestos al público puedan llamar y anotarse en el cribado masivo que realizará el Servizo Galego de Saúde a partir del miércoles por la tarde. Finalmente tendrá lugar en el autocovid del Hospital Público da Mariña. 

El alcalde, Alfredo Llano, indició que el cribado está teniendo «unha repercusión moi grande entre a poboación de Burela. Debido á cantidade de chamadas que recibimos no día de onte en poucas horas e esta mañá [por el martes] desde as oito, decidimos habilitar unha segunda liña de teléfono para que a xente poida anotarse. As probas comezarán, segundo nos informan desde o Sergas, a realizarse este mércores pola tarde e durante os vindeiros días no autocovid do Hospital da Mariña. Seguirán xoves e venres e si fose necesario tamén o sábado».

El regidor explicó que la gente que se ha inscrito recibirá un sms indicándole la hora y el día al que tiene que acudir a realizar la prueba. Llano recordó que «o cribado para tentar evitar e controlar a aparición de novos brotes de covid-19 está dirixido a persoas que desenvolven a súa actividade laboral, profesional ou de voluntariado de cara o público usuario dos servizos públicos ou privados, e do terceiro sector prestados no ámbito territorial do termo municipal Concello de Burela (persoal empregado ou profesional do sector público entre cuxas funcións estea a de atención ao público, así como o dos sectores relativos ao comercio retallista, á hostalería, restauración e/ou hospedaxe, aos supermercados, ás tendas de alimentación, ao transporte público ou privado de viaxeiros, ao asistencial, e calquera outro sector análogo)».

El plazo para inscribirse en el cribado masivo acaba este miércoles a las 14 horas, y los teléfonos para anotarse son el 608 555 300 y el 982 879 325. Cerca de 400 personas se habían anotado hasta el mediodía del martes en el Concello para ser sometidas a la prueba correspondiente.