
El IES Illa de Sarón organizó las jornadas de orientación, que muestran al alumnado opciones formativas
15 mar 2025 . Actualizado a las 09:42 h.Ayer concluyeron las sextas Xornadas de Orientación que organiza el IES Illa de Sarón de Xove, organizadas por la jefatura del Departamento de Actividades Extraescolares Complementarias del centro educativo xovense. Los estudiantes de tercero y cuarto de la ESO y de ciclos formativos pudieron conocer distintas posibilidades profesionales.
Participaron en las jornadas personal de las Fuerzas Armadas en Ferrol y de la Escuela de Pilotos de Aviación de AFN (A Coruña), además de numerosos centros educativos de A Mariña, como el IES Monte Castelo (Burela), María Sarmiento (Viveiro), Perdouro (Burela), Marqués de Sargadelos (Cervo), San Rosendo (Mondoñedo), CIFP Santa María (Lugo), CIFP Porta da Auga (Ribadeo) y Escuela Oficial de Idiomas Luz Pozo Garza.
Los estudiantes pudieron conocer de primera mano, con charlas y stands por parte de los centros educativos, opciones formativas en materia de administración y gestión, electricidad y electrónica, edificación y obra civil, fabricación mecánica, imagen personal, mar y pesca, química, seguridad y medio ambiente o sanidad, entre otras ramas.
«É un desafío preparar estas xornadas, porque son moitas visitas e poñentes diferentes, pero serven para que o alumnado sexa capaz de ver en conxunto e ter unha nova perspectiva antes de decidir que facer o vindeiro curso. Esperamos que esta cita sirva para axudar a encamiñar a traxectoria dos estudantes despois do seu paso polo centro», resalta la directora, Sara Jul, que expone que los ponentes «sempre explican os estudos dunha forma moi amena e estos encontros soen ser un éxito».
A la clausura de las jornadas asistió el alcalde, Demetrio Salgueiro, que recordó que el centro cuenta con un ciclo de Programación da produción en moldeamento de metais e polímeros, una formación válida para el trabajo en Alcoa y de hecho «feita a medida» para el complejo industrial de A Mariña. «Animamos á matrícula porque o arranque semella inminente e está a haber xubilacións, polo que van facer falta operarios. Entrar na planta podería ser unha saída laboral moi boa para moitos rapaces, e é unha mágoa que tendo esta posibilidade única tan preto de nós se desaproveite», señaló el regidor.