Veinte plazas de formación en talleres de albañilería y carpintería en Vilagarcía

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

AROUSA

Martina Miser

. La iniciativa permitirá contratar durante nueve meses a jornada completa a una veintena de desempleados

05 abr 2024 . Actualizado a las 05:00 h.

La Concejalía de Empleo de Vilagarcía, que dirige Álvaro Carou, ha presentado a a Consellería un nuevo proyecto de una taller dual de empleo, el FORME 24. La iniciativa permitirá contratar durante nueve meses a jornada completa a veinte personas desempleadas para formarlas en las especialidades de albañilería y carpintería. Una vez concluido el proceso de formación, el programa se completa con la ofertad e incentivos a empresas para contratar al alumnado durante tres meses más y así adquieran experiencia en el sector privado.

«A proposta municipal ten un custe total de 441.928 euros para cuxo financiamento xa se solicitou unha subvención á Xunta ao abeiro das axudas convocadas para o desenvolvemento deste tipo de programas de fomento do emprego e de reinserción laboral. A axuda solicitada ascende a 411.928 euros que o Concello complementaría con 30.000 euros máis. As especialidades formativas a impartir son a de Traballos e instalacións de elementos de carpintería e moble, para 10 participantes, e a de Fábricas de albanelería e operacións auxiliares de revestimentos e acabados, para outros 10», explica el Concello de Vilagarcía.

La selección del alumnado

La selección del alumnado se realizará a través del Servicio Público de Emprego (SEPE); de ahí que desde el Concello se recomiende a quienes estén interesados en participar en el taller a que actualizan sus perfiles. Los trámites se realizarán tan pronto como la Consellería apruebe el proyecto para Vilagarcía con la idea de que el taller comience en el mes de julio. .

«As prácticas laborais previstas durante a etapa formativa no Concello realizaranas como complemento ás tarefas dos correspondentes servizos municipais e consistirán na elaboración e mantemento de mobiliario para a revalorización dos espazos públicos naturais e urbanos en instalacións e edificios de titularidade municipal no que á especialidade de carpintería se refire; así como na elaboración e acondicionamento de equipamentos e infraestruturas de albanelería en edificios e espazos públicos municipais, na de albanelería», explica Ravella.