El grupo critica que el Concello dependa de la «esmola envelenada» de la compañía para financiar el mural que se ha pintado recientemente sobre Caneliñas
22 nov 2024 . Actualizado a las 05:00 h.El BNG de Cee pide a la alcaldesa, Margot Lamela, que no contribuya al «blanqueamento» de Xeal, una empresa que -dice el partido- ha destruido empleo, reducido a mínimos la actividad en las fábricas y creado una firma (Feroe Ventures) para construir en A Ruña una balsa para producir electricidad.
Se refiere el grupo político a la reciente firma de un convenio de colaboración entre la mandataria y la directora de Xeal, María Couto, para la financiación del mural que se pintó hace poco en honor al centenario de la factoría ballenera de Caneliñas.
«A alcaldesa non debería entrar en operacións de lavado de imaxe dunha empresa que está a aproveitarse dos nosos recursos mentres manda os cartos fóra e empobrece Cee. Debería encabezar aos alcaldes da zona para esixir que se cumpra coa legalidade. Cee, con sete millóns de orzamento, non pode depender da esmola envelenada de quen só fai mal á sociedade ceense», apunta el Bloque en un comunicado.