El presidente dice que con el luso, el Lugo enganchará de nuevo al público
27 dic 2023 . Actualizado a las 11:58 h.El presidente del Lugo, Tino Saqués, justificó la decisión de contratar a Paulo Alves como entrenador del equipo en su apuesta ofensiva. «Fixemos un estudio pormenorizado, entrevistámonos, gustounos e aquí está. Eliximos a Paulo pola a súa aposta e polo xogo que fixo no Moreirense», señaló Saqués, tras la junta general de accionistas que celebró la entidad, en la que todo se aprobó por unanimidad.
Saqués espera que con Paulo Alves en el banquillo haya una mayor afluencia de público al Ángel Carro. Y es que con el luso, el campo del Moreirense acabó llenándose. «A súa aposta é de ser protagonista e ir polos partidos con sentido. É unha aposta ofensiva perfecta para a plantilla que temos. Vai lle sacar gran rendemento e atopar a mellor versión deles. Aflorará o talento no estadio e os xogadores gozarán xogando ao fútbol», añadió.
Mercado invernal
Si bien la intención del Lugo es no fichar en el mercado de invierno, el hecho de que haya una ficha libre hace que el club no lo descarte. «Ata que peche o mercado quedan moitos partidos, e se consideramos que é bo incorporar un xogador máis incorporaríamolo», aseguró el máximo mandatario del club lucense.