Recordó que de la reunión en María Pita «ofreceuse unha solución inmediata para solucionar os problemas financieros da Autoridade Portuaria»
11 mar 2021 . Actualizado a las 13:46 h.La alcaldesa, Inés Rey, mostró este miércoles su satisfacción por el anuncio de José Luis Ábalos de que el gobierno central asumirá la obra del enlace ferroviario a Langosteira: «Ningún Goberno ata agora aportou solucións definitivas para rematar a obra de Langosteira e a integración dos peiraos, o fai o de Pedro Sánchez», afirmó la regidora.
Rey recordó que en la cumbre sobre el puerto celebrada el 23 de febrero en María Pita, por iniciativa suya, se cerró «o compromiso público do ministerio de buscar fondos europeos para a construción do enlace ferroviario». Además, en el encuentro «ofreceuse unha solución inmediata para solucionar os problemas financieros da Autoridade Portuaria», y se ratificó que «todas as partes consideran obsoletos os convenios do 2004», que deben ser reemplazados por nuevos documentos en seis meses.
Las dudas de la oposición
La alcaldesa insistió que la única forma de «desbloquear a situación e converter o traslado da actividade industrial ao porto exterior nunha gran oportunidade para esta cidade» pasa por un acuerdo que «antepoña os intereses dos cidadáns», un pacto al que invitó a Xunta y Autoridad Portuaria.
La Marea, por su parte, denunció que Xunta y ministerio «están a preparar o terreo para un pelotazo inmobiliario na fachada marítima». La Marea contrapuso además «o ambiguo compromiso de darlle luz verde á conexión ferroviaria», que consideró «un pequeno paso adiante» frente a las «gravísimas declaracións sobre a débeda» de Feijoo y Ábalos.
El BNG señaló que la reunión «non ofrece novidades moi significativas» con respecto a la cumbre del 23 de febrero. Sobre el tren, señalaron que «o Goberno, non sen resistencias, acaba asumindo o que para o BNG sempre foi evidente»; y sobre la deuda lamentaron que se sigue sin aceptar una condonación como en Valencia.