También reclaman que se ejecute un depósito en Sarro para mejorar el suministro
13 ene 2025 . Actualizado a las 20:19 h.El alcalde de Oleiros, Ángel García Seoane, insistió este lunes en reivindicar de nuevo nuevas infraestructuras para garantizar el suministro de agua en el área. Recordó que hace cinco años «Sada, Cambre, Bergondo e Oleiros tivemos unha reunión coa Xunta e con Emalcsa para solventar un grave problema que afecta a todos estes concellos, porque as tubaxes de auga que subministran os nosos municipios e son de Emalcsa levan entre 30 e 40 anos colocadas, pero os concellos aumentaron moito a poboación nestes anos». Cuestiona que después de un lustro «non se moveu un dedo por parte da Administración autonómica, pese a cantidade de fondos da UE».
Asegura que tras reunirse entre ellos, demandan de la Consellería de Infraestruturas un encuentro, en el que pretenden que también haya representantes de la empresa de agua de A Coruña, para tratar «a renovación e aumento da sección de sitrubución do servizo aos catro concellos». «É necesaria a ampliación do colector xeral que nutre dende A Telva o colector de Bergondo e, ao mesmo tempo, que estes depósitos abastecen a Sada e Oleiros, na zona do Castelo», puntualizó. Señala que esta red es más económica, ya que funciona por gravedad no necesita de bombeos intermedios. García Seoane precisó que en el caso de Oleiros las dos entradas de agua por O Temple y A Pasaxe encarecerían el suministro porque tendría que ser bombeada a las zonas altas del municipio.
«Tamén é necesaria a construción dun novo depósito de augas no alto de Sarro, entre Cambre e Oleiros, para garantir o subministro a boa parte do Concello de Cambre, especialmente a Cambre e a Cecebre», precisó.
«É preciso reunirse para esta obra tan importante que garantice o subministro de auga potable as vivendas dos catro concellos», consideró.