«Quen tomou a decisión de facer a obra de humanización da Loriga e Principal fun eu, acompañado de Nicolás González, e se nun futuro teño posibilidade de volver ser alcalde a primeira decisión que tome será facer peonil o centro de Lalín polo ben dos veciños», afirmó con rotundidad el coordinador de Compromiso por Lalín, Rafael Cuíña, al hilo del cambio que está experimentando el centro urbano con los trabajos constructivos que se están ejecutando. El político de CxL recordó que la decisión de mudar la fisonomía de la arteria principal de Lalín se tomó «ao ver que non funcionaba esa rúa e pensar en que había que darlle unha volta, de aí que deseñaramos un plan para acabar de peonalizar a zona. Claro que o PP xa dixo nun pleno que non o vía pero que non o descartaba nun futuro, eu penso que hai que ser valentes». Cuíña dijo ser consciente y conocedor de que no todos apuestan por peatonalizaciones pero que hay que «tomar decisións sobre modelos que non están funcionando para facer xiros e revitalizar as zonas». Otra que tomará Cuíña, si regresa a la alcaldía, sentenció «será facer un moi atractivo bulevar na Rosalía de Castro, na zona dos viños», afirmó ayer en Radio Voz.
Preguntado por las posibles actuaciones colaborativas de los vecinos de las parroquias a la hora de realizar labores de limpieza en cunetas, recordó que era una práctica habitual en época del alcalde Xosé Cuíña, pero que se podría actualmente incurrir en una ilegalidad; «teño serias dúbidas de que isto se poida facer: que lle pode pasar a unha persoa cunha máquina do concello, seguros de responsabilidade civil... e sería un escándalo de grandes titulares se o fixera o anterior goberno».
Por otra parte el coordinador de CxL remachó el trabajo llevado a cabo por el anterior gobierno para mantener la categoría, al ser una cuestión fundamental en temas de subvenciones y ayudas, y explicó que «técnicos do Concello amosan certa preocupación por tensións nos números no padrón de habitantes».
Además, en respuesta a las críticas de CC. OO. ante la falta de resoluciones en la plantilla de trabajadores del concello durante sus 4 años de alcalde, acusó a García Pedrosa de «ser sempre un aliado do PP; ten líos con Carmela Silva, co alcalde de Pontevedra Miguel Lores, co anterior alcalde de Lalín,... e é unha vergoña para un sindicato como Comisións Obreiras que se dedique a este tipo de cuestións».