El veterano jugador del A Estrada Futsal no estará por sanción ante el Ourense
29 abr 2022 . Actualizado a las 05:00 h.El Inversia Seguros A Estrada Futsal tiene este sábado a partir de las 18.00 horas un encuentro crucial para mantener la categoría frente al Ourense Sala, siendo además el último partido en casa de la temporada. Un partido fundamental en el que no podrá participar la leyenda del club Marcos Sesar, que fue sancionado con dos encuentros por una expulsión ante el Valladolid. Más allá de no contar con él para este partido, los aficionados azulones no podrán despedir en la pista al jugador de A Estrada, que colgará las botas al término de esta temporada. «Creo que xa xoguei o meu último partido», reconoce. «Está claro que me gustaría xogar e despedirme diante das miñas fillas e dos afeccionados, pero non me arrepinto de como pasou, saín a axudar ao equipo pola permanencia e expulsáronme, é o que hai», explica con resignación. Con todo, lo que más le fastidia es «non poder axudar, porque neste partido eu creo que podería ser útil. Tocará apoialos dende a grada».
Lejos de fustigarse por este final, Marcos echa la vista atrás satisfecho de su periplo en el equipo y por su trayectoria deportiva. «Disfrutei moito do futsal, deino todo ata o último partido. Eu levo xogando dende os dezaseis anos, funme forxando como persoa nun campo de fútbol sala», afirma. «O que sí botarei de menos será a competición, saír a xogar e competir polo equipo», indica.
Un duelo decisivo
Aunque no sea de la partida, Sesar tiene entre ceja y ceja el partido del sábado. El jugador azulón reconoce que «se nos complicou a temporada», señalando que «mediada a segunda volta podía estar feito, pero despois perdemos os tres puntos e encadeamos varias derrotas seguidas». Por otro lado, afirma que hubo un «cúmulo de cousas» que propiciaron perder puntos en finales apretados. «Inflúe o tema físico, porque adestramos dous ou tres días á semana e moitos equipos catro ou cinco, pero o que peor levamos é a concentración. Houbo partidos que pensamos que estaban gañados e nesta liga non hai nada gañado ata o final», confiesa.
No obstante, deja claro que el equipo está donde indica la lógica dadas las circunstancias de la entidad. «Tamén debemos ter claro quen somos e de onde vimos. Estamos máis ou menos onde teríamos que estar, houbo tramos da temporada en que puidemos pensar noutra cousa, pero o equipo está feito para isto. Somos un club que está preparado para sufrir, temos xogadores como Moro, Peri ou Kinso con moita experiencia e que xa viviron situacións así», explica. En este sentido, asegura que no están sintiendo presión por este partido, conscientes de estar mostrando un buen juego durante todo el año. «Non notamos a presión polo xogo que facemos, de feito temos menos puntos que xogo».
Máxima igualdad
Con respecto al rival, el Ourense Sala, Marcos no cree que partan como favoritos, resaltando de nuevo la igualdad de la competición. «Vai ser un partido moi parello, con moita igualdade. Eles veñen coa salvación baixo o brazo e con menos tensión. Ademais nos temos a miña baixa e a de Balda, pero estamos suficientemente preparados», explica.
«Valorase pouco o traballo da directiva para manter aos xogadores»
En su análisis de la situación del equipo a falta de dos partidos para terminar la temporada y lograr el objetivo de seguir un año más en la Segunda División B, Marcos Sesar puso el foco en el esfuerzo de la directiva del Inversia A Estrada Futsal para mantener a los jugadores pese a no poder pagarles. «Valorase pouco o traballo da directiva. Traballan moito para que veñan os xogadores, se sintan ben e prefiran quedarse aínda tendo ofertas para marchar coma Samu, Bello ou Juan, que aínda así decidiron non marchar», explica.
Del mismo modo, considera que el equipo está en la categoría idónea, aunque señala que conseguirlo es muy complicado. «O club está onde debe estar. Pero é moi difícil manter isto sen cobrar porque non ten base. Por iso ten moito mérito que veña xente sen gañar nada á Estrada dende Betanzos ou Noia. Están facendo un esforzo titánico», comenta. «A xente neste pobo quedase co que fixeron o Enredo, Galisec ou Reale que tiñan equipos para ascender a Segunda. Pero daquela da Estrada so estabamos dous ou tres, o resto traíanos de fora con bos soldos», afirma.
Apoyo de la afición
Finalmente, el futbolista azulón hizo un llamamiento a la afición para que acuda el sábado al Coto Ferreiro a animar a los suyos. «Cando pedimos a afección que veña animar soe responder, por iso para este sábado volvemos a facer un chamamento para que veñan a animar. Esperamos que teña éxito», afirma.