El gobierno quiere destinar la vieja piscina a un rocódromo
15 sep 2022 . Actualizado a las 05:00 h.El alcalde de Lalín, José Crespo, desveló ayer en Radio Lalín, la intención del gobierno municipal de destinar el edificio de la antigua piscina climatizada a un rocódromo. En este sentido destacó que "é un centro de actividades moi demandadas e que causan furor nas cidades onde os hai, ademais son rocódromos que van cambiando, non é algo permanente a pista que teñen». Este es uno de los proyectos para los que el Concello solicitó financiación a través de los fondos europeos. Otro será el proyecto de reforma integral de los pabellones viejos, que incluiría, apuntó, la instalación de placas fotovoltaicas con lo que, explica Crespo, «aforraríamos case dous terzos de gasto de iluminación, tamén poderíamos facer uns vestiarios novos, un teito mellor destinado a soportar as placas fotovoltaicas e climatización mellor en todos os anexos».
El tercer proyecto sería e presentado para tener una carpa permanente en la zona de la feira vella que pudiese albergar actividades todo el año y ahorrarse los gastos del alquiler de la denominada del cocido. A estos recordó el proyecto de reforma de la Praza de Abastos con el que se pretende actuar en los 700 metros de la planta baja, actualmente en desuso. Crespo habló también del de la Gran Praza indicando que «seguimos negociando cos propietarios e se chegamos a un acordo ben, e senón non haberá máis remedio que recalificar e expropiar». Cree que «este sería un magnífico proxecto europeo e sería darlle ao centro histórico de Lalín un valor incalculable». Explica que «a praza tería máis dunha hectárea e eu quero cambiarlle a faz ao casco urbano» añadiendo que «a parte nova digamos que está ao día e a parte vella necesita facela máis humana».
Destacó el proceso de «semipeatonalización e humanización doutras rúas para que polo menos podamos ter as rúas centrais de Lalín de plataforma única e aínda que pasen os coches é mellor para a mobilidade» indicando que «naquelas que se poida ir restrinxindo o tráfico para ganarlle aos coches e proporcionarllo aos peóns".
El regidor cifró en casi diez millones de euros los invertidos este año en alcantarillados con el objetivo de extender la red a todo el rural. En cuanto a las fiestas y las críticas por la aportación municipal replicó a los que "din que pomos moitos cartos» que «poñemos menos da metade que pon Monforte» defendiendo que «as festas hai que pagalas e para pagalas hai que ter recursos o que non quero é que a comisión quede empeñada».